Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

RbCl natuurlijk antipscyoticum/antidepresivum

  • Joannes Maria

    Beste Marc

    Rubidium is een element als vermeld in het peridiek systeeem der elementen. Rubidium Chloride is een zout dat zonder bijwerkingen en verslavende effecten -zoals die daar zijn in de huidige antipsychaotica-( behalve enige darmproblemen) zogenoemde psychoases en depressies tegengaat op bijzonder effectieve wijze. Het is al sedert de jaren zestig bekend maaar er is heel weinig mee gedaan vermoedelijk omdat er geen patent is te verkrijgen en er teveel concurentie is met andere wel commercieel aantrekkelijke middelen. Ik moet hierbij aantekenen dat ik het niet eens ben met het onderdrukken van zogenoemde psychoses en zogenoemde depressies met chemische middelen en wel vermoed dat RbCl een bijdrage kan leveren aan de het afkicken van de heftige verslaving aan het psychotrope tricyclishe gif dat heden ten dage gebruikelijk is in de ‘mal science’ die de psychiatrie is.

    Plaats je dit bericht voor mij?

    Met vriendelijke groet,

    Joannes Maria

    Medicijnman en verhalenverteller

    http://back.to/landlife

    >From: marc mercuur

    >Reply-To: mmercuur@keyaccess.nl

    >Subject: Re: rubium gloride/ psychose

    >Date: Tue, 11 Feb 2003 10:09:37 +0100 (CET)

    >

    >Dit bericht is verzonden door: schizofrenie.startpagina.nl.

    >

    >—————————————————————-

    >

    >Wat is rubium Chloride, is rubium een bestaand mineraal (als lithium) of is

    >het de naam van een nieuwe designerdrug?

    >

    >Marc

    >

    >

    >—————————————————————-

    >Verzonden door www.prikpagina.nl

  • marc mercuur

    Bedankt maria Joannes,

    Ik gebruik zelf al drie jaar geen medicijnen meer behalve visolie. De vetzuren hierin zijn beetje zelfde verhaal als wat jij nu schetst. Medicijnen zijn volgens mij het probleem niet denk ik alleen de manier waarop ermee om gegaan wordt is gewoon dom en rigide.

    Marc Mercuur ( www.hersenbries.nl , site over schizofrenie en andere fosfolipidespectrumstoornissen )