Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schizofrenie en occultisme

  • SHeila

    Dus toch dat over het lagemeen schizofrene patienten er op de 1 of andere manier erg geinteresseerd in raken. Ik heb geen last van schizofrenie maar ben er altijd al geinteresseerd in geweest.

    Mijn broer heeft reiki therapie gehad wat hem overigens meer heeft geholpen dan al zijn psychiaters omdat hij beter met zijn emoties kon omgaan en wij hem ook weer leerde kennen als gezin, als broer…Voorheen was hij een gesloten boek.

    Maar de vrouw die deze therapie op hem uitoefende bevestigde dus idd dat zijn aura heel erg open stond voor het paranormale meer dan de meeste mensen in deze maatschappij.

    Typisch, misschien dat psychiaters hier zich maar eens meer in moeten verdiepen haha ;)

  • silentfight

    Spijtig genoeg bestempelen psychiaters het direct als een onderdeel van het ‘gek’ zijn.

    Het kan toch samen gaan. ‘Gek’ zijn (om het even cru te stellen) maar ook dingen kunnen zien. Of ben ik echt zo geflipt.

    Soms weet ik niet meer of ik echt dingen zie of het temaken heeft met het ziek zijn en of ik het mezelf gewoon wijsmaak. Mensen bekijken me als gek als ik er eens over vertel, diegene weten ook dat ik ‘ziek’ ben.

    Het is net alsof ze niet willen geloven dat er meer is. Of maak ik mezelf wijs dat er meer is. Toon ik mezelf hoger omdat ik meer zie?

    pfff ingewikkeld.

  • Brian

    Niemand is gek. Er is meer. Laat je niet afvlakken.

  • Lara

    Hoi Sheila.ik heb je bericht gelezen waarin je verteld over je broer en dat Reiki hem goed geholpen heeft. Ik heb zelf Reiki twee en wil graag gaan werken met mensen met psychose en schizofrenie. Graag zou ik meer willen horen over de ervaringen van je broer hiermee. SHeila schreef:

    >

    > Dus toch dat over het lagemeen schizofrene patienten er op de

    > 1 of andere manier erg geinteresseerd in raken. Ik heb geen

    > last van schizofrenie maar ben er altijd al geinteresseerd in

    > geweest.

    > Mijn broer heeft reiki therapie gehad wat hem overigens meer

    > heeft geholpen dan al zijn psychiaters omdat hij beter met

    > zijn emoties kon omgaan en wij hem ook weer leerde kennen als

    > gezin, als broer…Voorheen was hij een gesloten boek.

    > Maar de vrouw die deze therapie op hem uitoefende bevestigde

    > dus idd dat zijn aura heel erg open stond voor het

    > paranormale meer dan de meeste mensen in deze maatschappij.

    > Typisch, misschien dat psychiaters hier zich maar eens meer

    > in moeten verdiepen haha ;)

  • Lara

    Aan iedereen die ervaring heeft met Reiki als hulpmiddel bij spychose en schizofrenie de vraag of ze hun ervaringen met mij willen delen.

  • Gert-Jan

    Hallo iedereen,

    Occultisme is het heimelijke het verborgene

    Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen

    allemaal kwade zaken die jou willen gaan bezitten en je in een wurggreep gaan houden .

    Er is maar één manier om los te komen van van deze bezitters

    Zoek hulp bij de Almachtige de enige die satan heeft verslagen.

    De God van liefde die alleen het goede voor zijn kinderen wil.

    Dat je vrij bent om keuzes te maken en Hem aanroept als jou verlosser. Hij maakt je vrij van alle schuld

    Hij alleen maakt echt vrij. Hij heeft beloofd jou nooit in de steek te laten je bent ongelooflijk waardevol voor hem.

    Op Hem mag je altijd vertrouwen. En ik kan je in zijn naam beloven dat je vrede bij hem zult vinden

    Ik wens iedereen een leven met God toe