Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bijwerkingen abilify

  • mariska

    mijn zoon is abilify aangeraden omdat hij teveel last heeft van de bijwerkingen van haldol.

    Hij is 13 jaar, zijn er meer kinderen die abilify gebruiken en hoe bevalt het middel?

  • serge pamen

    Neem zelf abilify dertig milligram,

    voel me eigen er goed mee,

    altijd uitkijken met koffie.

  • rosalie

    Hallo,

    Vandaag een gesprek met psychiater gehad. Ik gebruik 500 mg seroquel en daar ben ik behoorlijk moe van. Verder ben ik zo'n 30 kg aangekomen door het gebruik van anti-psychotica. De psychiater stelde voor om abilify erbij te gebruiken. Ik zou daar minder moe van zijn en er zouden wat kilo's vanaf gaan. Heeft daar iemand ervaring mee. De seroquel blijf ik gewoon gebruiken.

    Groet,

    Rosalie

  • Arwen

    Ik ben van de Abilify minder moe. En je hoort ook minder klachten over aankomen.

  • mimpie

    Mijn dochter is 13 jaar. Heeft diagnose pddnos-mcdd met een iq van 140. Het was een kasplantje. Zat geen leven in. Moe, prikkelbaar voor geluiden en geuren. Angstig en paniekerig en slecht slapen. Ze krijgt nu aripripazole 2,5 ,g. Ik splits de medicijnen door vieren. Ze wordt weer vrolijk wakker, is energiek en doet gewoon haar opdrachten op school. Niet meer prikkelgevoelig en paniekerig. Ze slaapt goed en had alleen in het begin een beetje last van krampen in haar buik en misselijkheid. Ik hebde boot 2 jaar afgehouden want je wil je kind niet aan de medicatie. Maar ik ben nu toch erg blij en zij ook dat we overstag gegaan zijn.

  • lormans

    ja onze dochter van 13 maar ik weet niet of het een goed midel is zij heeft nu uit val op de beenen

  • strathguy

    Ik slik zelf 30mg tegen de schizoaffectieve stoornis en angststoornissen. Heb geen bijwerkingen behalve onrustige benen maar dat hindert me niet. Is voor mij echt een wonderpil!

  • lindsey

    Ik gebruik 5 mg abilify.

    Waarom moet je uitkijken met koffie?

    Zou mijn misselijkheid daar misschien vandaan kunnen komen?

  • ank

    Ik heb een voorstel van de psychiater gekregen om Seroquel af te bouwen en Abilify gelijktijdig op te bouwen.

    Dit n.a.v. dat ik veel klachten heb van moe zijn, suf, slaperigheid en 20 kg aangekomen.

    Met Seroquel voel ik me qua gemoedstoestand heel goed; maar toch heb ik nog last van schommelingen.

    Ik ben namenlijk manisch depressief, oftewel ik heb een bipolaire stoornis.

    Fijn om te lezen hoe eenieder Abilify ervaart. grs.

  • elisa

    Hallo allemaal,ik neem sinds twee weken abilify,de eerste dagen heeft het zeer goed geholpen.Nu nog wel steeds aar heb bijwerkingen zoals onrust,niet kunnen slapen,altjd zenuwachtig zijn en atijd bezig willen zijn,niet stil kunnen zitten maar het ergste van al is mijn oogzicht,kan niet goed tegen fel licht en mijn zicht is wat troebelig,men ogen vinden geen rust.Heeft iemand hier ervaring mee?? Ben vanaf vandaag dan ook gestopt met A. in te nemen.Groetjes en vee beterschap allemaal Elisa