Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • Bonnie

    Hallo,

    Mijn naam is Bonnie, ik heb geen schizofrenie maar kwam via iemand op deze site terecht.

    Na een aantal berichten te hebben gelezen besloot ik dit te plaatsen.

    Ik behandel regelmatig mensen die stemmen horen in hun hoofd.

    Het zijn vaak mensen met de diagnose ‘schizofrenie’ maar ook zijn het vaak mensen die deze diagnose nog niet hebben, en zelfs kinderen die gedragstoornis vertonen door het horen van stemmetjes.

    De behandelingen zijn steeds met goed resultaat - en zonder terugval.

    Ik zal een aantal symptomen neerzetten die ik tegenkom bij mensen die ik behandel en misschien herken je dit.

    - je vreemd voelen

    - alsof je hoofd niet van jezelf is

    - wisselende stemmingen

    - kort lontje

    - dwangmatige handelingen

    - paranoïde zijn

    - gedachtes die beïnvloedt worden

    - je afzetten tegen mensen die het goed met je voorhebben

    - akelige gedachtes/dromen hebben

    - denken aan zelfmoord (of je ertoe aangezet voelen)

    - natuurlijk de stemmen die je hoort

    - stemmen die je dingen willen laten doen die je ‘zelf’ nooit zou doen

    - stemmen die je uitlachen

    - stemmen die constant met je in discussie gaan

    - stemmen die met elkaar in discussie gaan

    - en zo kan ik nog tal van voorbeelden opnoemen maar voor iedereen is dit anders uiteraard.

    Ook heeft men vaak een andere gezichtsuitrukking, ogen die donker worden, agressief of star staan en vooral dof.

    Bij kinderen uit het zich vaak in gedragstoornis.. ze beginnen te schelden, te vloeken, mensen uit te schelden en vaak zelfs hun ouders, broertjes, zusjes, oppas enz te slaan en te schoppen. Ik heb al gevallen meegemaakt waar een kind van beneden de 10 jaar zo sterk als een beer leek te zijn en meubelstukken verschoof of grommend heen en weer over de bank kroop en tegen mij riep: Ik haat je! Achteraf was van dat haten geen sprake meer maar vonden ze me lief… hihi.. het waren ook niet de kinderen die mij haten, maar de stemmen die zich verzetten, die zich bedreigd voelden omdat ze wisten dat ze aan het korste eind gingen trekken.

    Nu zal ik vertellen wat ik tegenkom bij mensen met schizofrenie/stemmen in hun hoofd.

    In alle gevallen die ik behandel zijn het auralifters, ook wel eens obsessors genoemd.

    Dit zijn entiteiten (geesten) van lagere sferen die zich in iemands aura vastzuigen op een moment dat deze persoon niet lekker in zijn vel zit. (straks ga ik in op de oorzaken)

    Een auralifter kan alleen zijn of met meerdere.. soms hebben mensen het niet meteen in de gaten, het sluipt er als het ware beetje bij beetje in en het gaat van kwaad tot erger.

    Het kan bij stemmen horen blijven, waardoor iemand niet meer goed functioneert en zich niet meer kan concentreren.

    Maar het kan ook ergere vormen gaan aannemen, zodat de auralifters de persoon proberen over te nemen en deze zijn ‘eigen ik’ niet meer naar boven kan laten komen en daardoor het gevecht verliest.

    Waardoor kun je auralifters krijgen:

    - Soms kan het gewoon vanzelf als je er onbewust voor open staat, maar dit is dan vaak maar een enkele die niet voor ernstige

    problemen zorgt maar wel iemand zich niet meer lekker in zijn vel laten voelen (weinig energie, hoofdpijn, enz)

    - Traumatische jeugd (kan zijn van pesten op school, tot scheiding van ouders, overlijden van een geliefd persoon, incest,

    mishandeling, geconfronteerd met huiselijk geweld, veel verdriet als kind, enz)

    - Langere periode van verdriet of depressie

    - Langere tijd van ziekte, ongeluk gehad, buiten bewustzijn geweest, of narcose gehad.

    - Glaasje gedraaid vroeger (geesten oproepen)

    - Ook drugs is een grote boosdoener, met name het snuiven van speed is een lokmiddel voor auralifters, ook al ben je hier

    mee gestopt inmiddels.

    - Ook anders verslavingsvormen kunnen oorzaken zijn

    - Ook het ‘denkbeeldige vriendje’ van vroeger kan zijn rol zijn blijven spelen.

    - In een huis kunnen ook entiteiten ronddolen die zich aan je aura gaan vastkleven (huis zuiveren is daarom ook altijd

    noodzakelijk - ook na een behandeling)

    Het komt erop neer dat iemand om wat voor reden dan ook een langere tijd niet lekker in zijn vel zit, dat kan door bovenstaande oorzaken komen, zijn/haar aura dun wordt en zelfs gaten gaat vertonen. Dan ben je een lokaas voor entiteiten die zich in je aura kunnen vastzuigen en zich als een parasiet met jouw energie voeden.

    Deze entiteiten zijn nooit opa's, oma's of andere dierbaar overledenen. Het zijn altijd entiteiten van lagere sferen die niks goeds in zin hebben en mensen proberen aan te zetten tot de meest vreselijke dingen.

    Zieltjes van dierbaar overledenen kunnen wel eens om je heen hangen, om je proberen te behoeden of om als gids te fungeren maar ze zullen nooit bezit van je lichaam nemen.

    De entiteiten van lagere sferen kunnen zich voordoen als iemand die het goed met je bedoeld, maar ze misleiden je.

    Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen uitleggen en wie weet zijn er hier mensen die zich hierin herkennen.

    Voor veel mensen is er hoop om van de stemmen verlost te worden.

    Het liefste zou ik zeggen voor iedereen, want dat is gebleken bij iedereen die ik behandeld heb, maar toch blijf ik voorzichtig met deze uitspraak.

    Het is een behandeling van 1 á 2 uur, en na een week doe ik een nabehandeling van een half uur (indien nodig)

    Mensen komen bij mij thuis, maar het komt ook voor dat ik naar de mensen toe ga (ook met rede om de andere gezinsleden te checken en het huis meteen grondig te zuiveren van entiteiten en negatieve energieën)

    Ik weet ook dat veel mensen het moeilijk vinden om dit te geloven, en denken; daar heb je er weer zo een.

    Dat is iets wat ik me heel goed kan voorstellen, want het klinkt ook te mooi om waar te zijn.

    Maar ik ben een eerlijk mens en ondanks dat deze behandelingen veel van mij vergen, wil ik toch mensen helpen hiermee.

    Het is voor mij geen kwestie van willen maar van moeten.. het zou niet goed zijn om hier niks mee te doen terwijl ik al zoveel mensen heb kunnen helpen hiermee, waardoor ze weer hun ‘eigen ik’ terug kregen, verlost waren van de stemmen en weer functioneerden in het dagelijkse leven.

    Ik probeer dus ook niet op deze manier ‘klanten’ te krijgen of wat dan ook… ik wil het alleen laten weten.

    Wat mensen hiermee doen, is aan hun..

    Zouden er mensen zijn die vragen hebben over hoe een behandeling in zijn werk gaat, of geïnteresseerd zijn dan kunnen ze altijd contact opnemen via mijn email; spirituele_hulp@live.nl (vermeld er wel even bij dat je via deze site bij mij terecht bent gekomen)

    Met vriendelijke groetjes,

    Bonnie

  • jeffrey22

    beste mevrouw ik hoor al stemmen sinds september 2007 met name negatieve stemmen en wou wete hoe ik er het beste mee om kan gaan en wil je werkwyze wete en de kosten? ben via deze site van jou gelezen en wou graag meer info als dat kan ben 22 jaar met vriendelijke groeten jeffrey van de leest

  • Bonnie

    Hoi Jeffrey,

    Met negatieve stemmen is niet om te gaan.. het beste is om deze te verwijderen en dat is iets wat ik vaak doe bij mensen met de diagnose schizofrenie. Met goed resultaat en zonder terug val.

    Voor uitgebreidere info kun je me het beste ff een mailtje sturen naar spirituele_hulp@live.nl

    Groetjes Bonnie

  • wendy schuitema

    ik ben altijd op zoek naar antwoorden.

    zoals waarom sommige mensen in een hevige depressie zelfs klopgeesten kunnen veroozaken in huis.

    zelfs kinderen die niet lekker in hun vel zitten kunnen behoorlijke klopgeesten teweeg brengen.

    jij denkt dezelfde kant op als ik, al denk ik soms ook dat die dingen het onderbewuste zijn van de mens wat zich wil uiten.

    of dat je een energiebron bent voor kwaad, dat je dit dus voedt.

    zal er ook een verband zijn tussen HSP en jouw verhaal?

    mijn broertje heeft de diagnose schizofrenie en eigenlijk geloof ik niet zo in echte geesteziektes. het lijkt me meer dat die mensen dus heel gevoelig zijn voor de omgeving, levend of dood.

    dacht de psychiaterie hier ook maar zo over.

    mijn broertje wordt nu psychotisch gehouden met 3 anti psychoticum wat levensgevaarlijk is.

    gr wendy

  • mandje

    ik raad u aan om geen mensen te behandelen bonnie.

    mandje

  • Bonnie

    Hoi Mandje,

    Jouw reactie kan ik niet helemaal begrijpen..

    Mensen willen toch graag van de stemmen af? Als ik ze daarbij kan helpen zou het niet goed zijn om dat niet te doen.

    Zelfs mijn huisarts is geïnterresseerd in mijn werkwijze en ook heb ik contact met mensen die op de psychiatrie werken, en die met verbazing hebben gekeken toen een paar patienten ineens geen stemmen meer hoorden.

    Het is alleen jammer dat zoiets niet ‘te leren’ is, maar dat dit een gave is die jammer genoeg niet iedereen heeft.

    Indien jij geen behandeling van mij wenst is dat natuurlijk aan jou… en zo zijn er meerdere mensen die er niet in (kunnen) geloven… maar er zijn ook veel mensen die ik met goed en blijvend resultaat heb geholpen en dat ook zal blijven doen.

    Ik denk niet dat jij in een positie bent om mij aan te raden om geen mensen te behandelen… al zou ik de gedachte daarover wel eens willen weten. Ik geef alleen aan hier op het forum dat er wel degelijk iets aan gedaan kan worden, en wat ieder daarmee doet, dat is ieder zijn eigen beslissing..

    Groetjes en een fijne dag gewenst..

    Bonnie

  • Bonnie

    Hoi Wendy,

    Ik begrijp goed wat je bedoeld, en HSP en Schizofrenie houden idd vaak verband met elkaar.

    Deze mensen zijn heel erg gevoelig en staan dus open… dan is er een kans dat dit gebeurt en ze stemmen gaan horen.

    Ze pikken dingen op, voelen dingen aan.. weten er geen raad mee, trekken het dan vaak onbewust zelf aan.

    Groetjes Bonnie

  • Rudy van Etten

    Eigenlijk. De beperkte draai in mijn nek geeft mij dan de rare effecten. Het erge is als je vergeet dat het komt door vast zittende wervels. (biologie en natuurkunde) As iemand je af en toe herinnerd dat je dit hebt dan ben je minder snel geneigd om de geluiden en beelden in andere schoovakken te plaatsen.

  • Rudy van Etten

    Krakende wervels en luchtverplaatsing en bewegend vlees. (Elk geluid kan je horen in je hoofd dan - hallo?) (regelmatig sporten voorkomt zo een aandoening wel.) (Lopen op grind is ook te vergelijken. Het krijtje op een schoolbord ook!)

  • Rudy van Etten

    O ja. Ga zo snel mogelijk naar een chiropractor sportmasseur en fysiotherapeut anders heb je over 60 jaar nog diezelfde klachten. En blijf sporten!!