Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • evie

    hoi

    mijn beste vriendin heeft mij net verteld dat ze stemmen in der hoofd heeft. en dat ze toen ze 7 jaar was ze geen vrienden had en heeft toen vrienden in der hoofd bedacht. maar nu (ze is nu 14) heeft ze die stemmen nog steeds. ze heeft ze namen gegeven. er is er 1 zeg maar alles met haar eens en de andere 2 discuseren de heletijd. Ze zegen dat ze niet mag eten. en als ze toch iets at op aanraden van een van mijn vriendinnen (die weten het niet) dan zeggen ze allemaal niet eten doe normaal! enz. ook ziet ze af en toe schimmen in der kamer en ze word helemaal gek van die stemmen in haar hoofd. dan moet ze enorm huilen enzo. maar mijn vraag is wat kan ze ertegen doen? want ze voelt zich nogal onprettig enzo.

    groetjes Evie

  • Mieke

    Beste,

    Ik ben Mieke een meid van33 jaar en kan me redelijk vinden in de symptonen en verklaring op uw site.

    Ik sta hier nachthans vrij ceptisch tegenover. Maar zou U toch graag de klans willen geven om wat meer uitleg te geven over hoe u de behandeling zou aanpakken of wat ze juist inhoud.

    Ik heb ondertussen al verschillende dingen geprobeerd maar tot nu toe allemaal zonder resultaat.

    Hopend op een spoedige reactie,

    Mezt vriendelijke groeten

    Mieke

  • Erwin Demon

    Beste mensen,

    Zo zijn we weer 2 jaar verder en heb ik een baan en ben aan het werk om mijn eigen bedrijf op te zetten.

    Zo heb ik een helehoop klachten kunnen oplossen.

    De mooiste fonds was dat ik op een bepaald moment met de stemmen kon communiceren en het voelde aan dat je met de stemmen kon surfen door bijvoorbeeld het heelal, boven en bij andere bronnen. Ik kwam er ook achter dat als je de baas speelt over je stemmen en (gidsen) geesten of je geest, de stemmen een heel stuk gaat liggen of je beter met de stemmen om kunt gaan.

    Zo blijf ik soms stemmen horen dat de mensen om me heen en in het algemeen mijn stemmen of gedachten luisteren of met mij mee zitten te kijken achter de computer of in een soort virtual reality. Echter ik heb hierover soms contact met mijn arts maar ook met mensen die ook stemmen horen dat hun gedachten geluisterd worden. Zo heb ik in het verleden de inhoud van de stemmen besproken met de politie en die gaven aan dat ze geen bijzonderheden konden vinden.

    Tot op de dag van vandaaag ben ik dat aan het onderzoeken door bijvoorbeeld de stemmen te volgen en de inhoud van de stemmen te verklaren.

    Maar goed een fonds is het dat je indien je de stemmen beanalyseerd en volgt en de baas krijgt of voorzichtig bekijkt wat de stemmen je aangeven en daar op reageert door bijvoorbeeld door te vragen kom je soms snel aan de benodigde informatie.

    Maar goed een tip voor een ieder die stemmen hoort, tracht met je stemmen in contact te komen en speel ermee of speel de baas indien de stemmen onaardig worden.

    Of indien het aanvoelt dat de stemmen je informatie geven tracht dan te surfen en te vragen naar de inhoud en verklaring van de informatie.

    Spiritueel gezien zijn de stemmen, overleden mensen met wie je contact hebt gehad in het verleden of mensen met wie je ruzie hebt gehad.

    Nu heb ik alleen stemmen over mensen waarvoor ik in het verleden gewerkt hebt en met wie ik conflicten heb gehad.

    Dus door vragen aan de stemmen wat, wie en waarom enz.

    En last but not least, ondanks mijn stemmen vanaf 1994, heb ik twee deeltijdstudies afgerond, te weten HEAO-Be en bedrijfskunde aan de universiteit van Nijenrode en heb ik 20 jaar ervarinf in algemeen/financieel management op zowel medewerkers als management niveau. Bovendien ben ik ook nog een marinier commando geweest vanaf 1988 tot aan 1992 en daarvoor 2 jaar in de fabrieken heb gewerkt als puinruimer en zware fysieke arbeid.

    Dus niet getreurd indien je stemmen hoort en je denkt een klote leven te hebben of anderzinds of je toekomst in duigen ziet vallen, je terug kunt denken aan mijn tips.

    Indien je meer wilt weten of anderzinds of ik je zou kunnen helpen, ben ik te bereiken onder nummer 0625201138

    Met vriendelijke groet,

    Drs. Erwin Demon

    Nijenrode

  • arie heijnekamp

    dag marijke,met arie heijnekamp uit tiel,meid ik schrik me kapot en zeg je meteen grote stappen ondernemen,wij mijn vrouw en ik hebben twee weken geleden onze 11 jarige dochter verloren door zelfdoding nu terugkijkend waarschijnlijk door stemmen in haar hoofd.ze was er van overtuigd dat ze een engelse was ze schreef brieven zeer triest maar perfect engels en niet engels wat wij hier op school leren PAS OP PAS OP PAS OP

  • fabian

    Beste persoon,ik heb jou bericht gelezen,het zijn boze geesten die jou over nemen,ik heb zoveel geestelijke aanvallen overleeft,en weet jij hoe,bidden tot god,aanroepen,ik heb zo vaak stemmen gehoord,maar die laatste keer was het zwaarste,na het verlies van mijn moeder,ik werd bijna gek,alleen God kan jou genezen.God blest

  • Pris

    Beste,

    een vriend van mij heeft me in vertrouwen vertelt dat hij stemmen hoort en

    dat hij er serieus over denkt zelfmoord te plegen, hij lijkt mij paranoide zijn geworden

    en hij geloofde altijd in God, en ineens bestaat God volgens hem niet meer.

    Hij is zichzelf helemaal niet meer. Hij gaat naar de dokter maar hij vertrouwd ze niet.

    Ik heb hem deze pagina laten lezen maar hij zegt, ik geloof hier wel in maar ik ken

    mezelf ik ben gezond, ik kan zo ziek niet worden, het komt doordat de politie mij controleert

    dat ik altijd stemmen hoor. Zij willen dat ik zelfmoord pleeg.

    Wat moet ik doen ?

    Wat kan ik doen ?

  • Bonnie

    Hallo Pris,

    Sorry voor mijn late antwoord, ik had het niet gezien.

    Je vriend zegt dat hij gezond is, en dat geloof ik zonder twijfel.

    Mensen die stemmen horen, zijn ook gewoon gezond, maar hebben iets bij zich wat stemmen veroorzaakt en ze helemaal paranoïde maakt.

    Het beste is om de stemmen weg te halen, zodat hij weer kwaliteit van leven terug krijgt en weer helemaal zichzelf is.

    Hij kan altijd via info@shepz.nl contact met mij opnemen en vragen stellen hierover.

    Wie weet, krijgt hij dan wel het vertrouwen erin en laat hij zich helpen.

    Groetjes, Bonnie

    Pris Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste,

    >

    > een vriend van mij heeft me in vertrouwen vertelt

    > dat hij stemmen hoort en

    > dat hij er serieus over denkt zelfmoord te plegen,

    > hij lijkt mij paranoide zijn geworden

    > en hij geloofde altijd in God, en ineens bestaat

    > God volgens hem niet meer.

    > Hij is zichzelf helemaal niet meer. Hij gaat naar

    > de dokter maar hij vertrouwd ze niet.

    > Ik heb hem deze pagina laten lezen maar hij zegt,

    > ik geloof hier wel in maar ik ken

    > mezelf ik ben gezond, ik kan zo ziek niet worden,

    > het komt doordat de politie mij controleert

    > dat ik altijd stemmen hoor. Zij willen dat ik

    > zelfmoord pleeg.

    >

    > Wat moet ik doen ?

    > Wat kan ik doen ?

  • martin troost

    Ik heb stemmetjes in mijn hoofd vanaf het moment dat ik van de kerk af ben, dat is 19 jaar geleden, de stemmetjes laten constant weten dat ik terug moet bij de kerk.

    De stemmen zeggen dat het autisten en dwergen en siamese tweelingen. zijn die dit kunnen. Of het waar is weet ik niet , maar als je stemmetjes hebt kijk eens naar het verleden, wat je op kerkelijk gebied gedaan hebt, of dat je een criminele achtergrond hebt.