Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • Bonnie

    Hoi Rudy..

    Sporten is altijd goed, voor iedereen in alle omstandigheden maar heeft niks met dit onderwerp te maken, want stemmen in je hoofd gaan niet weg door te sporten. Je noemt nekklachten.. deze klachten hebben mensen met schizofrenie vaak, maar dat heeft te maken met spanning door de entiteit die in hun aura kleeft. Vaak haken deze zich vast tussen schouderbladen en nek en dat veroorzaakt ook lichamelijke klachten.

    Groetjes Bonnie

  • Bonnie

    Voor een paar mensen plaats ik dit bericht even omhoog zodat ze er niet naar hoeven zoeken.

  • Rudy van Etten

    Stemmen. Een geluid op dit moment uit de c.v leest een verhaal voor. Heel langzaam verteld dit geluid wat er gaat gebeuren met iemand. Een geluid zal in je oren geplaatst worden en dat zal je toespreken. De/dit stemmende (ding) zal minder last van tegengeluiden hebben. Ik krijg last van flitsen in mijn ogen en van stemmen in mijn oren en van spastische trekken.

    Ik ben nog niet sterk genoeg om een makkelijke houding te vinden en om dit zo tegen te houden. Buiten is het niet zo een geheim dat dit soort dingen gebeuren. Het is echter nog steeds niet opgelost. Er worden geen databases met gegevens ingezet. Zieke werknemers lijken niet meer in staat een plan op te zetten. Zieke regerings leden snappen niet meer wat het probleem is. Er zijn te veel problemen.

    De stemmen worden dadelijk weer in het hoofd geplaatst. Als je wat gezonder bent dan zal je er zeer makkelijk van kunnen wegdraaien. Buiten rijden bedreigers in auto's. Ze geven je de instructies jezelf aan te spannen. Je moet heel bang zijn.

    Er word niet gecontrolleerd met databases(dossiers) of dat de rijders veilige signalen afgeven. Er zijn weinig oplossingen voor de problemen. (Geen handleidingen)

    Ik gaf daarstraks een paar stampen tegen de verwarming. Het hielp niet. Als zo een ding stemgeluiden maakt dan blijft dat gewoon zo. Andere mensen doen ook wel eens een stamp of tik tegen de dingen aan geven.

    Gesprekken die te horen zijn lijken ook aan te geven dat er verwarring is. Heel de natuur word vergeten. Af en toe worden de juiste oorzaken aangegeven.

    Het probleem is dat er ontvoeringen en misdaad en geweldpleging en moorden en martelingen worden afgesproken. Zo doen regering en de medische wereld ook deze ideen overnemen, Een deel van de misdaden worden door hun gedaan. Ook mensen gebruiken pillen bv om andere mensen stil te houden. Mensen regelen ook ontvoeringen om zo weer van hun nachtrust te kunnen genieten. Er zijn geen dossiers of databases.

    Er word constant gechanteerd en afgeperst. Mensen zijn te ziek. Mensen zijn crimineel. Mensen worden ingeplanned als crimineel. Alleen dossiers kunnen helpen zo. Hier lijkt het de recht van het sterkste. Sterke mensen dwingen iedereen op hun knieen.

    Zwakke regeings leden en zwakke politie en ambulance en brandweer en andere teams. Het is niet in orde. Hoe kan je lief en vriendelijk en mooi zijn en klinken en aanvoelen als je zwak bent? Hoe kan je iemand een gevoel van veiligheid geven.

    Over een paar minuten heb ik het probleem weer dat geluid en andere invloeden in mijn lichaam worden gericht. Binnen enkele seconden is het erin geplaatst. Daarna volgen de teksten.

    Als je voor de gemeente werkt. Als je niet gezond en mooi bent. Dit is wel iets wat wel duidelijk een geregeld iets is wat wel mogelijk is. Het geheugen is de omgeving. Het word vergeten. Bestanden in mappen. Papieren in mappen. Je mag gezond zijn.

    De muur oorlogen en oorlogen in de natuur gaan door. Als je zwak bent dan zal je makkelijk dood gaan. Wees voorzichtig want ik hoorde dat ook de helpende partijen nu verzwakt zijn en meer fouten dan ooit maken.

  • Bonnie

    Heey Rudy,

    Heb je er al eens over nagedacht om jezelf - je aura - en je huis eens goed te laten zuiveren?

    Als ik dit stuk tekst, maar ook andere stukken tekst van jou lees dan heb ik toch zwaar het vermoeden dat je met een paar zeer hardnekkige entiteiten (auralifters/obsessors) te maken hebt die proberen jou helemaal dol te maken door je een heleboel rare en onwerkelijke ideeen in je hoofd te zetten.

    Ik weet niet wat er bij jou allemaal aan vooraf gegaan is, voordat dit allemaal begon - maar er is altijd een oorzaak.

    Bij sommige mensen komt het doordat ze een slechte jeugd hebben gehad, veel gepest zijn, andere traumatische dingen uit het verleden, een langere tijd van ziekte of verdriet, een ongeluk of operatie, narcose of buiten bewustzijn geweest, drugs hebben gebruikt in het verleden, een andere verslaving, glaasje hebben gedraaid, maar het kan ook gewoon zo zijn dat iemand een tijd niet lekker in zijn vel zat of een verdrietige of depressieve periode had in zijn/haar leven.

    Op die momenten is je aura dat om je heen zit en je beschermt dun en er kunnen zelfs gaten in vallen.

    Dat is een lokmiddel voor entiteiten (geesten) die ronddolen, om in het aura te kruipen en op die manier de mens het leven zuur te maken. Dat kan zijn door ze rare gedachtes te geven, stemmen te laten horen en mensen helemaal paranoïde te maken. Deze mensen krijgen ook de diagnose ‘schizofrenie’ terwijl ze alleen maar last hebben van auralifters en indien deze verwijderd zijn, dan zijn de stemmen en rare ideeen/gedachtes ook weg.

    Misschien kun je eens proberen je huis te zuiveren met “Witch_Craft - Satan be Gone” en dan goed nazuiveren met sandalwoodwierook. Je kunt dit kopen in newage winkels en ze kunnen je daar ook precies vertellen wat je ervoor nodig hebt en hoe het het moet doen. Als je ermee klaar bent dan zet je het schoteltje met wierook op de grond en ga je er even wijdbeens boven staan zodat de rook van de wierook langs je omhoog kan trekken en zo je aura zuivert.

    Ik weet zeker dat je je daarna een stuk beter zult voelen en het een stuk rustiger is in je hoofd en in je huis.

    Of je het met alleen wierook helemaal weg krijgt uit jezelf dat denk ik niet - al zal het wel een stuk rustiger worden - maar misschien is het goed om eens een afspraak te maken bij iemand die reikimaster is en een gehele reikibehandeling te ondergaan. Dat is ook een stukje zuivering van je aura, als weet ik niet of reikimasters ook in staat zijn om stemmen weg te halen.

    Ik haal regelmatig stemmen bij mensen uit het hoofd, en weet dus dat het mogelijk is want ik heb het al heel vaak gedaan en er komen mensen uit het hele land naar me toe hiervoor.

    Ik ben geen reikimaster maar heb wel de gave om mensen te helpen hiermee.

    Maar ik denk dat een reikimaster ook wel iets van zuiveren kan, en reikimasters zitten overal, dus ook bij jou in de buurt. Probeer het eens, zou ik zeggen.. je zult er in ieder geval beter uitkomen en je gedachtes meer kunnen ordenen.

    Groetjes, Bonnie

  • fred grauf

    Hallo Bonnie, wist jij dat een groot deel van de stemmenhoorders slachtoffer zijn geworden van dubieuze groupstalking projecten, uitgevoerd met medeweten van “geheime overheidsdiensten”.. Men kan al sinds de jaren 50 stemmen in iemands hoofd laten horen, en de overheid gebruikt het nu om mensen te begeleiden met uiteenlopende problemen… met alle vreselijke gevolgen van dien. kijk ook eens op www.stopeg.nl of als je interesse hebt mail me terug..m vr.gr. Fred

  • Bonnie

    Hoi Fred,

    Mijn ervaring met de mensen die ik van stemmen heb afgeholpen is heel anders. In alle gevallen zijn het auralifters die mensen laten geloven dat ze in de gaten worden gehouden.

    Pas geleden had ik hier ook een mevrouw die stemmen hoorde en dacht dat ze door de overheid in de gaten werd gehouden. Toen ik de stemmen had weggehaald, dacht ze dat helemaal niet meer.

    Ook heb ik een jongen behandeld die dacht dat er zendertjes in zijn aders geplaatst waren en dat hij in de gaten werd gehouden. Toen de stemmen weg waren verdween ook dat rare idee over die zendertjes.

    Nu gaat het weer helemaal goed met die jongen, hij heeft een vriendin, woont samen en heeft een goede baan.

    Hij hoort geen stemmen meer en heeft geen waanideeën meer.

    Het is in en in triest dat auralifters (geesten in je aura) een mens psychisch in de war kunnen maken, maar dat is juist waar ze op uit zijn. Ze doen dit gewoon uit frustratie omdat ze ergens in een dimensie hangen (grijs gebied) en de weg naar het licht niet kunnen of mogen vinden. Vaak zijn het zielen van mensen die er in hun leven een potje van gemaakt hebben - slechte dingen hebben gedaan - ze mogen nog niet verder maar hangen eerst tijdelijk in de schemer om van hun fouten te leren. Dan gaan ze op zoek naar mensen die labiel zijn en een dun aura hebben.. daar haken ze zich in vast en dan kan voor hun het feest beginnen. Vaak voelen mensen dit ook door een drukkend zwaar en pijnlijk gevoel in de nek en tussen de schouderbladen. Maar soms ook een pijnlijke rug, druk op de borst en zwaar gevoel op de schouders.

    Probeer dat idee van de overheid eens los te laten, en je zult het heel anders gaan zien.

    Als je inziet wat er met je aan de hand is, ben je al voor de helft gewonnen.

    Groetjes Bonnie

  • mandje

    sorry bonnie als het werkt werkt het. ik zat alleen te denken dat het bij mij niet zo werkte maar ik geloof wel in je behandeling.

  • fred grauf

    bijzonder goede site, erg welkom en herkenbaar voor mensen die aan deze onverklaarbare stemmengekte lijden…hulde!

    Uit zeer vertrouwelijke bron heb ik vernomen dat zorg-en (geheime)politiediensten zich schuldig maken aan deze stemmenhoorprojecten, dat door een uiterst triest luguber stelletje uilskuikens wordt uitgevoerd en ingesproken door “groupstalk”personeel… Het is al sinds de jaren 50 mogelijk om “gesproken woord(”stemmen ) in iemands hoofd te laten horen door de CIA en NSA die hier uitgebreid mee hebben geexpermineerd…. veel studies door Universiteiten hebben aangetoond dat deze stemmenhoorders ookj echt stemmen horen, dat hebben ze uittgezocht d.m.v. fMRI scans te maken van de hersenen… Deze “geheime”organisatie is verworden tot een uiterst onbekwaam groepje sadisten.. een schandaal van je welste, dat kan ik je verzekeren.. lees ook eens www.eurostaete.eu/fred-grauf/ en www.stopeg.nl en leees eens op Ekudos mijn artikelen….

    Ik hoop spoedig een reactie van je te ontvangen… gr. fred grauf

  • fred grauf

    respect en hulde voor je goede werk, dat van die aurafilters is een absoluut mooie theorie, toch de waarheid is toch dat deze mensen het slachtoffer zijn geworden van een omstreden project… met alle nadelige gevolgen van dien….. op Ekudos plaats ik artikelen over “stemmenhoren”en je zult verbaasd zijn over de schandalige praktijkeen van de overheid…

  • digi

    Ik heb over dit onderwerp zelf, zeer veel meegemaakt.

    Ik heb diagnose schizofrenie, en dat is op zich geen ziekte

    in de DSM IV die in de jaren 50 door de American Psychiatry Association de markt op kwam, staan de zogenaamde “geestesziekten” in geclasificieerd

    dit alles is gebaseerd op leugens.

    het onder invloed zijn van mariuana is geclassificeerd als ziekte

    en ook gluren of exhibitionisme.

    homosexualiteit is in de DSM IV inmiddels niet meer geclassificeerd als ziekte omdat men er geen lijden aan ondervind.

    ook zoiets als “negroide persoonlijkheidsstoornis”

    ben ik nog niet tegengekomen, laat staan dat deze een huidtransplantatie wil aangaan.

    zo ook is schizofrenie geen ziekte maar bestaat uit reacties op de samenleving om deze heen.

    net zo zijn borderline, adhd en dergelijke geen ziekten.

    het zijn stigma's en leugens om mensen te overheersen en kapot te maken.

    waaronder thomas szasz, liang faudraine en cooper. ook john breeding

    als je bijvoorbeeld googled naar youtube en dergelijke van professor szasz, kom je veel materiaal tegen.

    zo worden de zogenaamde “geesteszieken” al jong verslaafd gemaakt aan

    psychiatrische drugs, zonder dat ouders of patient weten wat die drugs doen, en zelfs dat ze in principe niet eens nodig zijn, maar mensen kapot kunnen maken.

    binnen de psychiatrie is muziek maken en toneelspelen niet iets wat je met kameraden doet om elkaar te ontwikkelen, maar dingen die psychiatrie in vormen van therapie aanbied om de menselijke ziel, te “snoeien”

    ik bevind door mijn eigen waarnemingen over deze dingen dat psychiatrie

    dit toepast, net als vroeger de inquisitie van de christelijke kerk,

    om spirituele oorlogvoering toegepast op hoog geincarneerde zielen,

    te verhullen.

    en veel schizofrene mensen komen met dit soort uitingen,

    die volgens de psychiatrie het product zijn van hallicunaties, die

    lichamelijk van natuur zijn, en de ontkennen het bestaan van de ziel

    in alle opzichten van de behandeling.

    triest te horen dat heel veel psychiaters die dit toepassen nota bene christen zijn.

    binnen de muren van de psychiatrie hoor ik alleen maar zielen krijsen over deze dingen, terwijl buiten de muren van de psychiatrie blijkt

    dat de ganse samenleving anders inelkaar steekt.

    voor mij is uitkomen voor deze mening gelukkig niet levensgevaarlijk meer, omdat ik etterlijke jaren heb moeten telefoneren, mensen moeten inschakelen tot een hongerstaking aan toe om eruit te komen.

    dat zijn geestesziekten.

    sommige mensen zijn erg helderziend geboren, en behoren volgens de boeddhistische leer tot menselijke goden, andere zijn minder helderziend en behoren tot menselijke halfgoden en de meeste behoren tot mensen.

    jammer te zien dat psychiatrie het protocol heeft alle mensen met schizofrenie hun derde oog blind te steken.

    hierdoor kan ik niet meer profeteren over dat dit apparaat, een voortzetting van de vaticaanse inquisitie voortdurend op zielen vloekt, totdat ze weer gehoorzaam zijn.