Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

enige echte genezing schizofrenie

  • pascal

    mensen die aan schizofrenie lijden zijn in werkelijkheid bezeten door de duivel. Je zal vaak merken dat mensen die hieraan lijden in hun verleden zich bezig hebben gehouden met geesten oproepen, glaasje draaien, dit is zeer gevaarlijk want als je de duivel aanroept dan komt hij ook. hij zal deze mensen dan willen gebruiken om zoveel mogelijk kwaad te doen hij gaat deze mensen willen kwellen en de vernietiging in willen brengen door hen te zeggen dat ze niets waard zijn en beter zelfmoord zouden plegen of door hun opdracht te geven om andere mensen te pijnigen, of door te verschijnen voor hun als een zogenaamde hallucinatie. schizofrenie is slechts een wetenschappelijk begrip, de mens heeft de neiging om voor alles een wetenschappelijke verklaring te zoeken. maar werkelijkheid is dat deze mensen bezeten zijn door de boze geest. ze zullen dan bijvoorbeeld risperdal voorgeschreven krijgen en in instellingen geplaatst worden, mensen die deze “ziekte” hebben weten ondertussen al dat dit geen HAAR helpt daarom moet men geloven dat de enige maar dan ook de echt de enige manier om hier voorgoed van te genezen is door op zoek te gaan naar een christen, geen katholieke maar een christen die gedoopt is op latere leeftijd en het woord van jezus christus volgt. ga op zoek naar zo iemand en spreek daar met hem over waarna hij u zal vragen of hij mag bidden voor u. in die keuze ben je vrij maar als je niet meer gekweld wilt worden door de satan dan ga je het accepteren en zal je knielen voor god, dan zal er gebeden worden voor u in de naam van de here jezus CHRISTUS en men zal bevrijd zijn van de boze geest en geen stemmen meer horen, geen hallucinaties meer hebben etc.. want jezus christus heeft gezegt: “ degenen die tot geloof zijn gekomen, zullen herkenbaar zijn aan de volgende tekenen: in mijn naam zullen ze demonen uitdrijven (marcus 16:17)

    ook enkele rondtrekkende Joodse geestenbezweerders probeerden boze geesten uit te drijven door het uitspreken van de naam van Heer Jezus, ze zeiden: Ik bezweer julie bij Jezus, die door Paulus wordt verkondigd! 14 Het waren de zeven zonen van Skevas, een joodse hogepriester, die dit deden. 15 maar de boze geest gaf hun ten antwoord: ‘Jezus ken ik, en Paulus ook, maar wie zijn julie? (handelingen 19:11-15)

    dat betekent dat er op deze wereld veel mensen rondlopen die zich voordoen als duiveluitdrijver, maar deze kracht niet hebben, enkel christenen die gedoopt zijn volgens de bijbel en het evangelie volgen mensen die tot geloof gekomen zijn kunnen deze boze geesten uitdrijven in naam van jezus christus, ga op zoek naar een christen en deze zal je kunnen bevrijden van de boze geest die u kwelt en in de vernieling wilt brengen, na het uitspreken van het gebed zal u meteen merken dat de boze geest u lichaam heeft moeten verlaten, wat heeft u te verliezen?

  • piet pelle

    Ik hoop dat de webmaster besluit om uw reactie te verwijderen. Dit is echt te gek voor woorden. U heeft last van godsdienstwaanzin en probeert hier ernstig zieke mensen te overtuigen van uw zwakzinnige mening. Juist bij schizofrenie is het belangrijk dat men ziekte besef krijgt en zich bewust wordt van de noodzaak van behandeling en medicijnen. Wat u hier doet is voor deze mensen zeer verwarrend en heel gevaarlijk. Als u zonodig in boze geesten wilt geloven ga dan uw eigen geweten maar eens na betreffende bovenstaande nonsensverkondiging en kom dan tot de conclusie dat uzelf de boze geest in uw verhaaltje bent. U bent zeer slecht bezig door juist deze groep mensen een schuldgevoel aan te praten.

  • raar

    Wie heeft de waarheid in pacht?

  • Cyclops

    ik vind het zo gek nog niet eiglk

  • Cyclops

    klopt van dat channelen en glaasje draaien het is allen een product van je eigen ziel.

  • hippo

    ik vind pascal geen godsdienst waanzinnige

    dit is hoe hij tegenover de wijze van behandelen staat

    ik vind zelf dat satan op aarde is, bijvoorbeeld te merken aan de geobsedeerdheid op materialisme en seks

    en misbruik van de aarde door de mens

    de mens die dit niet in de gaten heeft kan erg slachtoffer worden daardoor

    eigenlijk is de mens heel onwetend, ook de wetenschappers die deze ellende uitgevondne hebben

    wetenschap kan heel respectloos zijn

    maar velen willen het niet weten omdat ze gemakszuchtig zijn en alleen aan zichzelf denken

  • tamara

    Hoi ik denk inderdaad dat het heeft te maken met slechte geesten want als je naar een phigiattrich patient is waarrom dneken ze altijd dat ze jezus christus zijn maria of jozef of elvis spresley die mensen zijjn al lang overleden maar het komt allemaal neer van w100.0000 phiygriatatrieshe patienten allemaal het zelfde denken dat ze jezus zijn god of elvis we'll een beetje weard he maar goed geloof in je zelf en god en bescherm je zelf zeg niet dat het nergens op slaat let op de mensen die schyzo zijn dan merk je het bdw ze zijn niet gek help hun op wat voor manier dan ook

  • tamara

    Hoi ik denk inderdaad dat het heeft te maken met slechte geesten want als je naar een phigiattrich patient is waarrom dneken ze altijd dat ze jezus christus zijn maria of jozef of elvis spresley die mensen zijjn al lang overleden maar het komt allemaal neer van w100.0000 phiygriatatrieshe patienten allemaal het zelfde denken dat ze jezus zijn god of elvis we'll een beetje weard he maar goed geloof in je zelf en god en bescherm je zelf zeg niet dat het nergens op slaat let op de mensen die schyzo zijn dan merk je het bdw ze zijn niet gek help hun op wat voor manier dan ook

  • Henny Dekker

    Het is in feite waar wat jullie schrijven, maar dat weggaan van die demonen is een proces van jaren. Dat gaat niet in een keer. Het proces komt vanzelf op gang als een schizofreniepatiënt tot wedergeboorte komt. De demonen zijn een soort deelpersoonlijkheden waarin verdrongen herinneringen verborgen zijn. Dit moet niet verward worden met de ziekte DIS, waarbij de alters volledig afgesplitst zijn. Het is iets uit de psychosynthese, gezonde mensen kunnen er ook last van hebben. Hoe meer psychosen je gehad hebt, hoe zwaarder je getraumatiseerd bent, hoe meer demonen er zijn. Alles moet herbeleefd en verwerkt worden. Ik ben al bijna acht jaar bezig. Ik moet nog steeds medicijnen slikken en hoor nog steeds stemmen.

  • Henny Dekker

    Ruim twee jaar geleden had ik m'n jeugd en m'n leven totdat ik in de kerk kwam al verwerkt. Ik ben sinds die tijd bezig het seksuele misbruik in de kerk en de laster van de kerk te verwerken. Ik heb nieuwe demonen gekregen in de kerk.