Hallo allemaal,

Ik heb ontzettend veel berichtjes gekregen en kan mededelen dat ik ook al heel veel mensen, zowel volwassen als kinderen heb kunnen en mogen helpen om van de stemmen te worden verlost. Heel veel via deze site, dus ben ik toch wel blij dat ik ooit dit bericht heb geplaatst.

Als ik in procenten zou uitdrukken kan ik zeggen dat 95% van de mensen binnen 1 behandeling de rust in hun hoofd terug hadden. De overige 5% in 2 behandelingen.

Bij alle kinderen die ik behandeld heb, staat dit op 100% met 1 behandeling. Ik ben erg blij en dankbaar dat ik zoveel mensen de kwaliteit van leven heb kunnen terug geven, daar ben ik steeds opnieuw weer dankbaar voor.

Ik kan mij voorstellen dat dit raar klinkt voor mensen die al jaren in de psychiatrie zitten, maar blijf geloven: Er is vanaf te komen!

Regelmatig krijg ik dan ook berichtjes van psychiaters met de vraag: Wat is jouw behandelmethode? Kun je ons dat leren?

Helaas kan dat niet.. ik werk vanuit mijn gevoel. Ik heb een gave om mensen die hieraan lijden, te helpen en dat leer je niet uit boeken.

Ik hoop nog veel mensen te kunnen en mogen helpen in de toekomst.

Wil je meer weten, of een afspaak maken, mail dan naar info@shepz.nl of naar spirituele_hulp@live.nl

Op deze site kom ik niet dagelijks, maar mail naar bovenstaande mailadressen wordt altijd beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Bonnie