Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

misverstanden / reacties omgeving

  • Gea

    Hallo ik ben een studente eerstejaars journalistiek en wil voor een schoolopdracht graag een artikel schrijven over de misverstanden die er zijn over schizofrenie en reacties van mensen uit de omgeving. Ik hoop dat er mensen zijn die mij voorbeelden kunnen geven van misverstanden of reacties van anderen op hun ‘ziekte’. Als u/jij mij verder kunt helpen, wil u/jij me dan mailen: geavdb@hotmail.com. Nogmaals, het gaat om een schoolopdracht dus het wordt absoluut niet gepubliceerd. Alvast bedankt.

  • wout heinen

    Ik heb een artikel geschreven voor Ypsilonnieuws, het gaat over de wijze waarop de familie van mijn (inmiddels) ex-vrouw heeft gereageerd. N.l de ziekte zou veroorzaakt zijn door ons ‘slechte’ huwelijk, resp ik had haar ziek gemaakt. De familie houdt zich, met steeds andere smoezen al 20 jaar afzijdig.

    Ben je nog met dit werkstuk bezig?

    Ik kan desgewenst dit artikel in fotocopy toesturen.

    Ook ben ik benieuwd of je meer reacties hebt gehad, die gaan over slechte behandeling door schoonfamilie.

    Groet Wout