Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie bezoekt eens mijn site schizooitje?

  • Josette

    Hallo allemaal,

    Ik ben Josette, ben 35 jaar en kreeg mijn eerste psychose in 1996.

    Ik heb nu zelf een groepje opgezet voor mensen met schizofrenie en familieleden en vrienden van mensen met schizofrenie. Ik ben er pas mee begonnen en heb helaas nog maar weinig mensen die komen. Er zit ook een prikbord op de pagina. het is een MSN groep. Je kunt lid worden en dat kost verder niets. Ik heb er wat info over schizofrenie op gezet en ook iets over mezelf. Ik hoop eigenlijk mensen met elkaar in contakt te kunnen brengen die eens behoefte hebben aan een praatje, niet alleen over deze ziekte. Willen jullie eens komen kijken? Het adres is:

    http://groups.msn.com/schizooitje/

    Bedankt hoor!!

    Groetjes Josette.

  • noortje

    hey josette, ik heb me ingeschreven op die site, maar hoe lang duurt het vooraleer ik er iets op kan zetten? Ik zit met een heel dringend probleem. Ik ben een 19jarige studente ergotherapie en ik moet op 13 mei (overmorgen) een examen maken van psychiatrie. Ik moet een activiteit zoeken voor 6 schizofrene mannen tussen 20 en 36 jaar. Kan jij me helpen hiermee alsjeblief? Ik weet echt niet wat ik moet doen. Waar moet ik op letten bij zo'n activiteit en wat doen mannen van zulke leeftijd graag? Please ik hoop dat jij me snel kan helpen……. Heel veel liefs, noortje