Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zyprexa

• jasper

Wie kan mij wat vertellen over zyprexa-medicijn?Ik zou graag met iemand communiceren hierover via internet of anders.

• Marc

Ik heb Zyprexa gebruikt. Goed medicijn maar ik ging er anders mee om dan gebruikelijk.

Je kunt hierover lezen op mijn site www.hersenbries.nl

Marc

• Katrien

Zyprexa behoort tot de groep geneesmiddelen die antipsychotica wordt genoemd. Het wordt gebruikt voor als je dingen hoort, ziet of voelt die er niet zijn, waangedachten, ongebruikelijke achterdocht en teruggetrokken gedrag. Zyprexa kan ook worden gebruikt voor de behandeling van een toestand die zich uit in zich “high” voelen, abnormaal veel energie hebben, veel minder slaap nodig hebben dan normaal, heel snel praten, rondjagende gedachten en soms ernstige geïrriteerdheid.

Mijn ervaring met zyprexa: ik neem al een tijdje zyprexa en in het begin was ik er erg duizelig van, maar dat verdween na enkele dagen. Verder was ik de eerste dag erg slaperig, maar dat verdween ook snel. Sinds ik die medicatie neem heb ik veel minder last van mijn klachten.

Liefs,

Katrien

(KLabaere@hotmail.com)

• Marc

Bij gebruik van anti-psychotica moet je altijd alert blijven op lange termijn bijwerkingen en er is een gevaar dat je in de loop van enkele jaren naar een steeds hogere dosis groeit. Hoe dit werkt is ook op mijn site te lezen.

Groetjes,

Marc ( www.hersenbries.nl )