Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Risperdal

• Jan Harmen Fokkens

Sinds een jaar ongeveer gebruik ik nu Risperdal 3mg en heb nu eigenlijk geen last meer van psychoses. Laatst ben ik begonnen met autorijlessen maar op de verpakking staat kan de rijvaardighei beinvloeden. Heeft iemand ervaring met het gebruik van Risperdal en autorijden dan hoor ik dat graag.

• someone

Ik heb met 2 keer 2 mg Risperdal mijn rijbewijs gehaald. Wel kan je door de Risperdal wazig zien, een bril moet je misschien dan wel wel aanschaffen. Verder wordt als je het examen aangevraagd wordt naar je medische gegevens gevraagd, hier moet je aangeven dat je risperdal gebruikt. Een onafhankleijk dokter/psychaiater beoordeeld dan of je mag autorijden. Ik heb zelf voor een termijn van 5 jaar mijn rijbewijs gehad.

Wel is het verstandig als jouw situatie veranderd medicatie hoger of dreigd psychotisch te worden je auto te laten staan!

Veel succes met je rijexamen

• anthony68

verzekeringen betalen niet uit als je medicatie gebruikt zonder bijbehorend medicatierijbewijs. Let daar op je moet apart examen doen voor je medicatie.