Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geef je mening!

• Julia

Hallo Iedereen,

Ik moet een profielwerkstuk maken voor het vak Nederlands. Als onderzoeksvraag heb ik: er zou meer aandacht en geld moeten gegeven worden door de overheid aan mensen met schizofrenie.

Om dit werkstuk te maken heb ik bronnen nodig. Eigenlijk moet ik kranten artikelen als bron gebruiken. Maar hierin kan ik maar weinig meningen vinden van mensen.

Hierbij is dus mijn vraag, iedereen die een eigen mening heeft laat 'm horen!

Zijn jullie het er mee eens dat de overheid meer geld en aandacht aan mensen met schizofrenie moet geven? Of niet?

Laat je mening horen!

Alvast bedankt,

Julia

• dolf

Hallo Julia,

Ga eens naar de site van Ypsilon en Anoiksis. Deze organisaties vertegenwoordigen een deel van de patienten en ouders van de patienten. Die kunnen je de nodige informatie geven als je daar om vraagt (krantenknipsels, wetenschappelijke studies etc.). Mijn eigen mening: de psychiatrie is een monstrum. Hoe meer geld er naar toe gaat, hoe beter.

Dolf.

• j postma

julia het is van heel groot belang dat er meer geld wordt uit getrokken voor deze zeer kwetsbare groep mensen en ik spreek echt uit ervaring ,ik hoop ooit nogeens dat dat ook echt gebeurd ,heel veel sterkte met je scriptie.

• IK

Liver geld naar de Psychiatrie dan naar de gevangenissen, de mensen in de psychiatrie proberen tenminste om beter te worden!!!!

n ziteen vaak wel met zn allen om een klein kamertje (NOTABENE zonder TV)

• Kim

Ja ik ben het hier helemaal mee eens, IK