Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schizofrenie

• j postma

hallo beste mensen, ik wil graag eens weten of er mensen zijn die net als wij onze dochter niet meer mogen zien om de redenen dat wij er anders ook onder door waren gegaan .wij hebben in al die jaren zoveel hatelijke reacties gehad maar ook begrijpelijke reacties,maar het heeft ons leven compleet op de kop gezet en in de praktijk blijkt wel dat er maar weinig mensen zijn die daar begrip voor op kunnen brengen wat ons weer een hoop verdriet doet wij willen onze dochter niet zwarter maken maar de werkelijkheid is zo hard en daar ligt het onbegrip,wij zijn al ruim twaalf jaar met haar bezig beter wordt het met haar nooit maar volgens bronnen gaat het nu redelijk

een vriendelijke groet van moeder martha.

• dolf

Hallo Mevr. Postma,

Verschrikkelijk verhaal. Wat is de reden dat u uw dochter niet meer mag zien? En hoe ‘redelijk’ is de situatie van uw dochter nu? Kan ze goed uit haar woorden komen? Of heeft ze nog last van hallucinaties en wanen?

Sterkte,

Dolf.

• j postma

beste dolf,het is een heel lang verhaal om te vertellen maar de reden dat wij onze dochter niet meer mogen zien is gewoon uit eigen bescherming .ik kan alleen vertellen dat wij al bezig zijn vanaf het moment dat ze bijna 18 jaar werd en ze is nu 30,in de tussen liggende tijd is ze heel veel opgenomen geweest heeft ze gezworven,heeft samengewoond enz enz enz het is te veel om op te noemen maar vooral te erg om het te vertellen een groot deel van onze familie laat dat dus ook blijken gelukkig zijn ze niet allemaal zo.ik heb nog een dochter die al een aantal jaren getrouwd is en wij hebben twee heerlijke kleinzonen dat is de wereld waar voor wij leven,onze jongste zijn wij ook al hoor ik soms via via iets over haar het is een hard gelag als je weet dat ze maar 20 minuten van je vandaan woont en kom je haar toevallig tegen in de stad en praat je even met haar dan heb ik altijd het gevoel dat ik met een buurvrouw sta te praten die ik toevallig ken .ik ben al jaren bezig om haar verhaal en ons verhaal op papier te zetten ,ik doe dit voor mij en mijn man maar ook voor anderen mensen,hopelijk heeft ooit iemand er nog wat aan .o,ja wij zijn jaren lid geweest van ypsilon maar toen zij spoorloos was en later geen behandeling aansloeg heb ik het opgezegd.dolf het is nog een lang verhaal geworden, ik hoop dat je ons een beetje kan begrijpen,

veel sterkte en misschien hoor ik nog eens wat van je ,hele hartelijke groeten van martha.