Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tip

• Groenen

Dag mensen,

Ik wil nog even een tip doorgeven: als je last hebt van een psychose is het een goed idee om ten eerste lekker onder de warme dekens te kruipen, als je hier de rust tenminste voor kunt opbrengen. En dan alle spieren die je kunt bedenken in je lichaam ontspannen en je ogen zo licht mogelijk dicht te doen en bij elke trilling in de hand te knijpen van iemand die je vertrouwd of anders bij jezelf. Medicijnen zoals rivotril werken ook, maar ik denk niet afdoende.

• Kim B

Nog 3 tips:

Er is aangetoont dat vis-capsules helpen bij Schizofrenie, ik weet niet of het toeval is maar ik slik die dingen ook al een tijdje (eigenlijk voor betere weerstand) en voel me sinds die tijd zoiezo veel beter.

Een ander middel wat erg ontspannend werkt is: magnesium, ik slik zelf niet in combinatie met calcium omdat ik daar vreemd genoeg pijn in m'n gewrichten van kreeg. Na de calcium weg te laten was ik er vanaf.

Als je last hebt van slapeloosheid, probeer dan eens Ultra-Snooze, een middel wat op basis is van kruiden, maar pas op met eventuele medicijnen zoals AD, het schijnt wel degelijk te kunnen reageren.