Er is mij tot nu toe echt niks bespaard gebleven en ik kan gerust zeggen dat ik momenteel in de zwaarste periode ooit zit, maar ik maak die bewust mee.
Veel mensen hebben mij voor gek uitgemaakt maar ik weet dat ik de psychoses onder controle heb, ik weet niet hoe het kan en hoe ik het doe maar ik doe het wel.
Ik ben nu met een rechtzaak bezig, heb aangifte gedaan en heb contact gelegd met een advocaat en met de uitspraak die de rechter zal doen hierin zal ik uiteindelijk ook een punt maken in het voordeel van mensen die schizofreen zijn; dat we niet allemaal gestoorde gekken zijn die niks kunnen en alles verzinnen.
Ik ben het zat om altijd maar geconfronteerd te worden met de slechte dingen, kan er dan nooit iemand een keer naar de positieve dingen kijken?
Momenteel kan ik niet eens onder m'n eigen naam schrijven want dan word ik afgemaakt, maar dat gaat veranderen. Ik ben nooit gestopt met schrijven en zal nooit m'n mond houden, mijn strijd tegen apartheid, discriminatie gaat verder al is het het laatste wat ik doe.
Ik wéét dat ik ooit gelijk ga krijgen en met mijn gedrevenheid ga ik ooit heel veel bewijzen, niet alleen voor mezelf, maar voor alles en iedereen die gediscrimineerd word door zijn geestelijke gesteldheid.
Ik weet zeker dat er inmiddels mensen zijn die alles van mij gelezen hebben en die nu balen omdat ik word aangevallen op wie ik ben maar ik voel wel dat het gaat veranderen. Geen idee hoe en wanneer maar het gaat gebeuren.