Hallo Kim,
Ik heb je bericht gelezen. Waarom wil je een rechtszaak aanspannen? Waar gaat de zaak over. Ik ben daar benieuwd naar.
Groeten,
Dolf.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMijn ex heeft geprobeerd me bewust te besmetten met HIV, eigenlijk weet haast iedereen het toch wel dus kan ik het net zo goed hier neerzetten.
Er zijn mensen die mijn verhaal niet geloofde omdat ik Schizotypisch was, voor de mensen die deze aandoening kennen: het is waar dat ik dit heb, maar het is ook waar dat mensen met deze aandoening soms wat naiever en kinderachtiger reageren (ik ben me er bewust van en schaam me er absoluut niet voor), en ik ken heel weinig mensen met Schizofrenie of een Schizotypische aandoening die de boel bij elkaar liegen, tenzij het natuurlijk pathetische leugenaars zijn wat natuurlijk ook voorkomt.
Mijn verhaal en mijn volledige identiteit (incl. adres + geheim tel.nr.) staan nu overal over het internet verspreid door mensen die dachten dat ik liep te liegen.
In de tussentijd moet ik dus maar zien hoe ik het ga redden en ben ik alles in werking aan het zetten om alles en iedereen ervan te doen overtuigen dat ik niet loop te liegen.
Nogmaals voor de kenners: Iedereen is het met mij eens dat iemand die psychotisch is je dat aan haar/zijn ogen kan zien? Dat klopt toch? Nou, er staan recente foto's van mij op het internet en daar ben ik heus niet psychotisch, bovendien heb ik pas geleden nog op de set van een soap gestaan denken jullie dat ze daar geflipte mensen laten komen? Nee toch zeker…..
Maar goed, mijn verhaal is wat chaotisch omdat ik dat wel degelijk ben, maar mijn geheugen is bovendien zo slecht dat ik slecht kan liegen, want dan moet ik wéér iets onthouden.
Liefs van mij,
Kim
En hieronder de link naar 1 van de pagina's waar een hoop te lezen valt, ik zal jullie de rest van de links besparen wie echt geinteresseerd is kan nog wat spitten bij www.retecool.com wat echter ook een site is waarvan ik denk dat het triggers zou kunnen bevatten dus ik raad het af.
http://www.geenstijl.nl/gm/archives/00000438.html
Hallo Kim,
Als de zaken inderdaad zo liggen zoals je schrijft, Kim, heb je inderdaad een rechtszaak. Het is alleen moeilijk aan te tonen dat hij wist dat hij HIV had. Verder moet je in staat zijn om precies aan de rechtbank uit te leggen wat schizotypie nu precies is. Heb je al een advocaat ingeschakeld?
Groeten,
Dolf.
Kim B schreef:
>
> Mijn ex heeft geprobeerd me bewust te besmetten met HIV,
> eigenlijk weet haast iedereen het toch wel dus kan ik het net
> zo goed hier neerzetten.
>
> Er zijn mensen die mijn verhaal niet geloofde omdat ik
> Schizotypisch was, voor de mensen die deze aandoening kennen:
> het is waar dat ik dit heb, maar het is ook waar dat mensen
> met deze aandoening soms wat naiever en kinderachtiger
> reageren (ik ben me er bewust van en schaam me er absoluut
> niet voor), en ik ken heel weinig mensen met Schizofrenie of
> een Schizotypische aandoening die de boel bij elkaar liegen,
> tenzij het natuurlijk pathetische leugenaars zijn wat
> natuurlijk ook voorkomt.
>
> Mijn verhaal en mijn volledige identiteit (incl. adres +
> geheim tel.nr.) staan nu overal over het internet verspreid
> door mensen die dachten dat ik liep te liegen.
>
> In de tussentijd moet ik dus maar zien hoe ik het ga redden
> en ben ik alles in werking aan het zetten om alles en
> iedereen ervan te doen overtuigen dat ik niet loop te liegen.
>
> Nogmaals voor de kenners: Iedereen is het met mij eens dat
> iemand die psychotisch is je dat aan haar/zijn ogen kan zien?
> Dat klopt toch? Nou, er staan recente foto's van mij op het
> internet en daar ben ik heus niet psychotisch, bovendien heb
> ik pas geleden nog op de set van een soap gestaan denken
> jullie dat ze daar geflipte mensen laten komen? Nee toch
> zeker…..
>
> Maar goed, mijn verhaal is wat chaotisch omdat ik dat wel
> degelijk ben, maar mijn geheugen is bovendien zo slecht dat
> ik slecht kan liegen, want dan moet ik wéér iets onthouden.
>
> Liefs van mij,
>
> Kim
>
> En hieronder de link naar 1 van de pagina's waar een hoop te
> lezen valt, ik zal jullie de rest van de links besparen wie
> echt geinteresseerd is kan nog wat spitten bij
> www.retecool.com wat echter ook een site is waarvan ik denk
> dat het triggers zou kunnen bevatten dus ik raad het af.
>
> http://www.geenstijl.nl/gm/archives/00000438.html
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?