Hey, ik ben een meid van 18 maar ga al zo'n 1,5 jaar om met een jongen van 16.
Ik geef heel erg veel om hem maar hij is soms heel raar!
Zo vertelt hij me dat z'n moeder zijn moeder niet is en dat ze thuis een dodentaal spreken en dat zijn voorouders in conflict waren met een stam die hem nu nog achtervolgd waardoor hij en z'n ouders geen fatsoendelijk leven kunnen leiden.
Hij houdt zich ook erg bezig met meditatie, en heeft het graag over kwesties als geloof.
Je kunt goed een gesprek met hem aangaan maar dan vertelt hij me weer allemaal verhalen en dan zegt hij: je begrijpt het toch niet, vervolgens probeert hij het me uit te leggen maar dan is het vaak net weer iets anders. Ik geef heel erg veel om hem
Me moeder die kan aan de hand van foto's zien hoe mensen zijn en ze zag bij hem iemand die heel erg opzoek was naar zichzelf. Ik weet het niet. ik zal proberen om morgen achter wat meer dingen te komen. Weet iemand of hij schizofreen is of iets anders??? en wat kan ik doen om hem te helpen….ik ben ook nog eens verliefd op hem en we hebben “iets”. Ik heb al begrepen dat ik zijn verhalen niet als onzin moet afdoen maar wat kan ik verder nog doen, want mijn gevoelens voor hem spelen natuurlijk ook een grote rol.
Hij komt over het algemeen heel normaal over bij iedereen alleen gelooft niemand zijn verhalen maar volgens mij is er meer aan de hand.
Wie kan mij helpen???
Groetjes…….lana