hallo allemaal

al van af ze twintigste jaar gaat het met me broertje bergafwaars.

hij leeft na mij mening in een andere belevings wereld dan ik,heeft last van achtervolginsangst ,krijgt singalen vanuit tv of radio of boodschappen van wildvreemde op straat.Hij zegt naar zijn zegge dat ie voor hele bijzonderedingen klaargestoomt word dat er een chip in zijn hooft geplaats is .het ene moment is ie rustig en vervolgens het andere moment,raakt ie in paniek dit is slopend voor mijn ouders en voor mij en het word steeds erger.Maar het rare van alles is dat als hij bij het riagg komt dat hij heel normaal kan zijn .alsof er niks mis is je kan wel aan zijn uitelijk zien dat het slecht gaat want ze eige verzorgen is er niet meer bij.En alleen omdat hij zich bij de hulpverlening zo anders opsteld is het nu nog steeds de vraag is ie een schizofreen of niet alles wijst er na mij mening op,maar ja ben geen dokter.Volgens mijn broer zijn wij de gene met een probleem,en niet hij.

sinds van de week slikt hij dan zepryxa.na dat ik gebeld had naar de riagg en mijn verhaal al voor de zoveelste keer uitgelegt had een dat mijn broer daar waarschijn lijk ze mond houd uit angst.Wat kan ik voor hem doen ??? ik ben zo bang dat hij zichzelf iets aangaat doen omdat hij niet meer met zijn angsten om kan gaan hoe kan ik hem helpen.