Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

meerdere persoonlijkheden

  • karo

    hallo

    ik ben er pas achter gekomen dat ik (denk ik) meerdere persoonlijkheden heb..

    ik weet vaak dingen niet en dan zegt iemand dat ze het een uur geleden nog tegen me heeft gezegd en mijn vrienden zeggen dat ik heel eel wisselende stemmingen heb… alsof ik heel iemand anders ben… het ene moment mag ik een bepaald persoon helemaal niet en 10 min laten is het mijn beste vriend… en weet ik niet eens dat ik ruzie met hem heb gehad… hierdoor ook veel problemen op school.. al leer ik heel erg goed en ken ik alles… ‘'wisseld’' mijn persoonlijkheid en ken ik helemaal niks meer.. de leraren dachten dat ik faalangst had en heb dus ook een curses gedaan… wat niks heeft geholpen…

    herkend iemand dit of heeft iemand enig id wat ik heb en wat ik nu moet doen???

  • lex

    Meervoudige personlijkheid stoornis heeft niks met schizofrenie te maken, dat is een veel voorkomed misverstand.

    DIS is de nieuwe naam voor MPS

    Kijk maar eens op deze site, ie gaat daarover, er is ook een forum bij

    http://members.rott.chello.nl/emweringh/case.html

  • karo

    ow.. ik wist wel dat het niet hetzelfde was maar ik wist neit wat het wel moest zijn.. dus ik d8 dat ik het wel ff kon vragen.. iig bedankt voor die site!!!

  • steven

    hee ik heb het zelfde als jou maar dan net iets anders ik ben het ene moment heel aardig en dan heel boos zomaar maar ik weet er zelf niks van alsof ik weg ben