Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraagje

• Lotte

Ik hoop dat ik hier niet stoor wil echt wel geen last zijn of jullie kwaad maken…

Ik heb schzizofrenie en psychoses… al heel mijn leven. Bij mij komt het omdat het erfelijk is… Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die het hebben gerfd. Weet niet goed hoe uit te leggen…

Ik neem (moet normaal gezien) de medicatie risperdal innemen? Ik word daar echt heel moe van heeft nog iemand dat?

Hoop echt jullie niet stoor en sorry ben gewoon in de war en…

Sorry voor het storen…

Hou jullie goed !!!

Lotte

• Lotte

hey Aäron herken heel veel in je… Dat geen gevoel hebben had ik ook… wel negatief want ik voelde dan niet dat ik me pijn deed… mja nu nog niet eigenlijk…

Dat trillen heb ik ook soms nog maar niet meer zo hard als vroeger, alleen als ik een paniekaanval krijg dan wel… Voel me nu vaak duizelig en gewoon in de war! vaak weet ik niet wie echt is en wie … mja weet het niet alles lijkt gewoon echt voor me… Ik heb het al heel mijn leven en soms is het moeilijk om op te merken wat nu de realiteit is en wat juist niet….

Mijn vader, moeke, tante en nonkel hebben deze ziekte ook… Maar in veel mindere mate…

Mjha leven is zwaar probeer door te zetten maar vaak is het zo moeilijk vooral met school…

Word deze maand 18 jaar en moet dan nog een jaar doen want ben blijven zitten…

Maar ga me is klaarmaken want moet zebiet vertrekken!

*take care*

Lotte

• lexa

Hallo lotte,

Ik weet ook niet of het bij mij erfelijk is, ik denk het wel, ik heb er vanaf mijn 8e last van gekregen, er zijn wel meer mensen in de familie die last hebben gehad van psychoses, maar of die nu nog medicijnen slikken weet ik niet.

mijn ouders en mijn broer hebben allemaal last van angsten en depressieve gevoelens, bij mijn broer ben ik weleens bang dat zijn klachten in de toekmost erger kunnne worden, hij zit nu in de risico leeftijd en hij heeft heel weinig structuur in zijn leven.

een aantal dingen ziten bij mij dus duidelijk in de familie maar de psychoses wat mider, daar heb alleen ik dan weer last van. en een eneef van me

groetjes lexa