Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe site

• dolf

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe site gemaakt. Laat me even weten wat jullie ervan vinden: www.newthinking.nl.

Groeten,

Dolf

• dolf

Nou, veel reacties zijn er niet.

Waar blijven jullie reacties?

Dolf.

• lexa

hoi dolf

ik heb zo globaal een beetje jke site bekeken en een stukje gelezen over pillen,

daarin beschreef je de vergelijking tussen pillen gebruik en een rijdende auto die met elke inname van een dosis pillen opnieuw opgestart moest worden.

zo ervaar ik dat ook, ik ben conditioneel erg achteruit gegaan sinds ik pillen gebrruik, sporten is haast niet meer te doen al zou het hartstikke goed voor me zijn, en ik vind het ook nog leuk, maar het lukt me gewoon niet om te rennen mijn benen zijn zo stijf.

verder ff over je website, uitgebreid en boeiend ik kom er zeker nog eens terug

groetjes lexa

• bas

mooie site hoor…

goed in elkaar gezet…

en alles erg goed verwoord..

vriendelijke groet

Bas

• Brian

Ik vind dit de beste nederlandstalige site over schizofrenie die ik gelezen heb. De informatie is eerlijk, fair en hoogstbovenal is je visie juist. Jammer alleen dat de gangbare (medische?) informatie nogal tegenstrijdig is met de jouwe. Je bent nu op de juiste weg!