Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Buurvrouw heeft Schizofrenie

• Denise mv Julian&Martijn

Althans dat denk ik…Ze heeft zo haar kuren,en dan krijst ze het hele flat bij elkaar.(begint soms om 05:00 sóchtends al)Nu daarnet gooide ze vanalles naar beneden.Ik hou mijn hart vast voor mijn kids en de kids van de andere buren;straks doet ze de kids nog wat aan.Ik zou met behulp van handtekeningen dat mens uit huis willen laten plaatsen.Hoe groot zijn de kansen?

Politie kwam net aan de deur en zegt dat ze niet “gek”genoeg is:?:?:?

• Brian

Ik bid voor jou en je buurvrouw (en de kinderen), dat de mannen maar mogen terug komen.

• dolf

Hallo Denise,

Waarom denk je als eerste aan schizofrenie? Deze vrouw betaalt waarschijnlijk haar huur gewoon. Haar belastingen. En alle andere administratieve rompslomp. Dus ze doet gek? Waarom vraag je gewoon niet wat er aan de hand is? Niet gelijk aan schizofrenie denken dus.

Dolf.

• Denise mv Julian&Martijn

Ja dat denk ik omdat ze soms een paar ogen heeft die me doen denken aan iemand die stoned is…

Ze schijnt het niet te kunnen verkroppen dat haar dochter op haar zelf is gaan wonen enzo.Ook praat ze dagelijks in haar zelf en soms is dat zoo luidruchtig dat het dus 4 deuren verderop te horen is.Ook s'nachts gaat ze erg tekeer met dat gekrijs van haar heb ik van buren gehoord die er wel direct naast en eronder wonen.

• Dolf

Hallo Denise,

Wat je nog kunt doen is praten met de verhuurder.

Dolf.

• Bob

Zie mijn bericht van 3-8

Mijn bovenbuurman is schizofreen en dat is ook vastgesteld door doktoren o.a in Vogelenzang

Krijst, schreeuwt, hoort stemmen enz.

Nu woon ik in een koopflat en dan is het nog moeilijker om iemand er uit te krijgen maar het kan wel.

Alle buren die er overlast van ondervinden dienen dit te melden aan de verhuurder c.q VVE, die ook weer contact met politie en maatschappelijk werk opnemen en bij extreme overlast ook rechtstreeks aan de politie melden. Nu het probleem, als er maar een enkele keer per nacht gegilt en gestampt wordt kan de politie het niet constateren.

Maar bij voldoende klachten en bedreigende situaties kan de woningbouwvereniging een procedure bij de kantonrechter starten.

Langdurige zaak en stemt niet tot vrolijkheid.

Hulpverleners genoeg in dit land maar niet voor mensen in deze situatie want de overlastgever is ziek en die dient ten gevolge daarvan geholpen te worden, terecht, maar de wet voorziet niet of nauwelijks in hulp voor mensen die overlast hebben.

veel sterkte