Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waanzinnig! About an exeptional experience

• letschert

dat is de titel van mijn vernieuwde website en eigenlijk ben ik op zoek naar wat feedback op de site dus bezoek http://psletschert.nl …'s en laat ff weten of het iets is… btw momenteel krijg ik 7 bezoekers per dag waarvan er maar 1, …6 paginas leest maar dan weer net ff niet reageert in mijn gastenboek of forum… waarschijnlijk is de titel te misleidend want ik ben onder waanzinnig bij google in de search engine in de top 10 te vinden maar nergens met het trefwoord schizofrenie, mischien wat tips daarover… ik hoop dat je mijn site interessant vind… 't kan natuurlijk ook dat ik een bullshit site heb gemaakt maar dat wil ik dus ff weten…. trefwoorden: wanen, schizo-affectieve stoornis, persoonlijke verhalen over schizofrenie…

• Paul van Kempen

je site ziet er goed uit… ik heb zelf ook een site en weet wel het nodige af van sleutelwoorden bij google.

gr,

Paul

http://paulvankempen.com

> .

• dolf

Hallo letschert,

Ik heb te weinig tijd om nu goed te kijken. Ik ben er al wel geweest. Ziet er goed uit en ik kom er later terug. Wat ik nog wel wil weten. Wat is dat Flash-symbool dat verschijnt wanneer je je site opent en waarom dat symbool?

Dolf

• letschert

dat flash symbool (is een gif animation trouwens) bestaat uit een plaatje van een sci-fi site en staat voor bescherming van boze invloeden van wat dan ook van buitenaf, heb ik met online tools bewerkt zodat het ex-im-plodeert ik weet niet of het ook echt zo is maarja dat indulge yourself staat er voor de mensen aan te sporen ook 's naar ongewone zaken te kijken ofwel voor open te stellen…dolf schreef:

• Brian

Je site is wel goed lees en bedienbaar maar de tekstueleinhoud….Na lezen van de pagina's ga ik ervan uit dat je je psychose ziet als een waanzinnige trip, nu nu hij enigzins weggeebt is, vergelijkbaar met het komen en gaan van een drugsbeneveling. Aan het handje van de dokter, bood medicatie beeindiging van deze ‘ongelovelijke experience’. Dit is me een van de problemen die ik met je site heb. De medische informatie die je geeft is langer en uitgebreider dan de ‘waanzinnige’ervaringen die je zelf opgedaan hebt. Het kwam over je heen en verliet je weer, dat is waar je verslag van doet, niets dat je ons te leren aanbied. Integendeel je site is behoorlijk wervend opgesteld. Ik denk dat je onderschat hoeveel naar aandacht smakkende zieltjes, een handvol joints gebruiken en dan een zeurverhaal bij het Riagg afdraaien. Tot daarantoe is het enigzins onroerend. Tot op het moment dat de Seraxot pot uit de kast gehaald wordt en het volgende tienerlijfje ‘comfortabily-numb’ gepushed word. Het enge vindt ik dat jongeren tegenwoordig denken dat drugs uit de winkel beter te verteren zijn dan drugs van de straat. Zie ook de website van de belgische-nog-niet-aan-zelfmoord-toegekomene-kurt cobain. Hopelijk is de dag dat prozac, zoals in engeland, verboden wordt, niet verweg. Nog even de waarschuwing samengevat: Medicijnen zijn een luxe-middel. In veel landen van de wereld zijn zelfs penicillines onbereikbaar. Vooral antidep zal dat zijn, dat in lichtelijkecrisis tijden, onverkrijgbaar wordt, terwijl ze zo verslavend zijn! (de gebruiker weet daar alles van). Al je nog geinteresseerd bent ik wat je nou eigenlijk overkomen is, of dat wat je ook had kunnen doen om er af te komen (misschien de volgende keer?) raad ik je aan de website van dolf te lezen. Hij heeft ook een ervaringssite gemaakt. Voor hem was zijn psychose niets waanzinnigs. Ik zal je ook nog proberen te laten inzien dat een psychose geen persoonlijke kwaal is zoals artsen en de meeste ervaringsdeskundigen (zoals jij) ons willen laten geloven, maar een samenlevings kwaal. Antidep is een maskeringsmiddel dat niets aan de feitelijke kwaal doet, dat merkt natuurlijk niemand want bij de patient zijn sociale kontacten nogal problematisch ( tenminste dat zegt de schrink(is dat nou niet toevalig!)) Maar het programmeer werk is nie slecht, smoke em!

• letschert

hopenlijk heb je de kant van mijn moeder ook gelezen dan merk je gelijk op dat ik nergens heb aangeklopt alleen bij de riagg wat te doen aan mijn depressie, toen gebriukte ik nog geen weed dat ben ik daarna pas gaan doen als zelfmedicatie niet voor de kick…

verder wil ik je bedanken voor het vergelijk van de medische en waanzinnige (die overigens ook flink beangstigend was op tijden) kant van mijn website , ik overweeg om de schizofrenie kant van medisch weg te halen en schizo-affectieve stoornis te laten staan en vermelden dat dat mijn diagnose is na behandeling bij de robbert fluery, tevens een kleine regel toevoegen waarin ik vermeldt dat ik het niet alleen fantastisch vind maar ook dat het beangstigent is, btw dat vermeld ik pas sinds kort op mijn website, eigenlijk vind ik het heel normaal eigenlijk mijn waan maar is het voor anderen heel ongewoon, en wil ik op mijn site het ongewone van mijn waan, gewoon maken dan is het in iedergeval geen waan meer ( wat betreft het leren van mijn website)

maargoed ik ga ff eten bedankt voor je reactie vind je het goed dat ik die kopieer en in mij n forum zet?!

• letschert

Naar aanleiding van de reacties heb ik mijn voorwoord volledig herzien nl:

Disclaimer: Niets wat ik op deze site heb geschreven is een waarheid of onwaarheid. Het omschrijft in de rode lijn: mijn waan en is is opzettelijk erg wervend opgezet om een sekte achtige omgeving te weerspiegelen, wat ik niet van plan ben te beginnen. Het forum is er voor discussie omtrent de inhoud van mijn website, maar niet voor sekte achtige bedoelingen.

Ikzelf lijdt aan een schizo-affectieve stoornis en ben erg gevoelig voor invloeden van buitenaf. Twijfelt u?! of lijdt u ook aan dergelijke aandoeningen zoals mijzelf, laat u dan niet beinvloeden door de inhoud van deze site en laat het een waarschuwing zijn niet alles klakkeloos aan te nemen of u ergens bij aan te sluiten.

De titel omschrijft door de dubbele inhoud van waanzinnig, goed waar mijn waan over gaat maar het blijft een waan, hoewel het geweldig over kan komen is het ook erg beangstigend als men een psychose ondervind die deze eigenschappen die ik omschrijf omtrent radio en tv bevat, maar ook de rest.

Aldus veel succes met het lezen van mijn website en laat u niet misleiden

Mischien past dit beter en bestaan er dan ook geen misverstanden, wat vind je ervan?

• dolf

Hallo letschert,

Over de tekst hetvolgende: het is naar mijn mening goed dat je het zo doet. Vergeet verder niet de spelfouten eruit te halen. Verder deze tekst:

“ De titel omschrijft door de dubbele inhoud van waanzinnig, goed waar mijn waan over gaat maar het blijft een waan, hoewel het geweldig over kan komen is het ook erg beangstigend als men een psychose ondervind die deze eigenschappen die ik omschrijf omtrent radio en tv bevat, maar ook de rest.”

Deze tekst kun je beter herschrijven. Ik moest drie keer lezen om het te begrijpen.

Groeten,

Dolf.

• Brian

Ja, plaats maar op je website..

Ik wou nog wat schrijven maar de computer is defect.

• Brian

ah.

Ik had gehoopt iets interessants te lezen, maar als ik eraan terug denk is er niet zoveel blijven hangen en dat vindt ik jammer want ik heb er toch een half uur voor uitgetrokken. Hoe komt dat nou, kunt u zich afvragen. De enige boodschap, die op mij overkomt, is man krijgt geestesstoornis neemt medicatie en nu is het weer voorbij (lang leve de wiet). Als de depressie zo vreselijk was, laat de lezer het dan voelen. Wat ik bedoel met wervend karakter is het marginaliseren van je stoornis. Ik wordt tegenwoordig overgeloopt door mensjes die vinden dat ze schizofreen of psychotisch zijn. Ze willen slechts interessant doen snap je..Ik kan nou niet zeggen dat het angstzweet me over de rug liep toen ik je dagboekje las. Hopelijk onthul je binnenkort meer. Nou houdoe he.