Helaas voor jouw dat je mijn vorige voorwoord hebt gelezen die was verkeerd, de huidige ben ik wel meer tevreden over en de opzet van de site is om mensen mijn waan te laten lezen, wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten, ik hoop alleen maar dat ze soortgelijke ideen en ervaringen krijgen omdrent gedachten overdracht, dat maakt mijn waan minder waan en is dan mischien helemaal geen waan meer, maar echt! Wat ik dus niet zeker weet maar wel echt heb ervaren, daarover zoek ik dus reacties op mijn website, vandaar het forum etc… het is geenszins de bedoeling over schizofrenie te schrijven etc. daar is genoeg over geschreven en ik bevat ook geen ideen die anders zijn dan die al bestaan en schrijf daar ook niet over, behalve mijn waan waarvan ik eigenlijk denk in tegenstrijd met de psychiatrie dat dat geen waan maar eigenlijk iets doodgewoons is wat ik iedereen wil laten ervaren, niet met drugs drank of andere dingen maar gewoon vanuit het hoofd.
kennelijk vind je zoiets niet interessant omdat je je niet met dat soort zaken wil bezig houden , mischien ook wel maar schrijf ik er verkeerd over…