Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mind control slachtoffers

• mind control slachtoffers

Ik ben op zoek naar slachtoffers van mind control zoals omschreven op de websites http://www.mindjustice.org en http://100777/doc/163 Wellicht kan dhr Roijakkers die claimt slachtoffer te zijn contact met me opnemen (stemmen horen, achtervolgings'waan e.d.) ruskenmoor@hotmail.com

• mind control slachtoffers

trefwoorden: stemmen horen, achtervolgingswaanzin, justitie, AIVD, mind control

Onderstaand een bizar, maar helaas waar verhaal. Een realiteit van meedogenloos, wreed, volstrekt onwettig en immoreel optreden. Een 'verhaal dat te onderbouwen valt. Een verhaal van het inzetten van voor defensie ontwikkelde zeer geavanceerde apparatuur/wapens. Neem er even de tijd voor en huiver. Ik ben een jurist die jarenlang bij Justitie gewerkt heeft.

Om het verhaal te beginnen kan het best gekeken worden op een drietal websites. Twee zijn er van Cahra uit de VS. Bij deze mensenrechtenorganisatie Citizens Against Human Rights Assaults (nu Mindjustice) zijn inmiddels 1.800 slachtoffers wereldwijd bekend.

Er zijn uiterst weerzinwekkende methodes om mensen te ondervragen/uit te schakelen. Hiervoor kunt u kijken op de volgende website. Het beste even scrollen naar ‘reported mind control symptoms’.

http://www.mindjustice.org/2003_survey.htm

De daar omschreven symptomen worden ook door diverse slachtoffers in Nederland gemeld. Veelal is er bij het scala aan symptomen sprake van ‘stemmen horen’ Dit wordt begrijpelijkerwijze aan de hand van ADM IV gediagnosticeerd met paranoide schrizofenie. Dit maakt de toegepaste methode zeer effectief. Slachtoffers worden voor gek versleten. Echter er zijn finse artsen die, net als ondergetekende, er van overtuigd zijn dat de mensen die claimen door justitie/AIVD etc. achtervolgt te worden en stemmen horen en andere symptomen hebben, niet gek zijn. Zodoende niet psychisch gestoord maar slachtoffer van moderne foltering. Zie het artikel onder.

http://100777.com.doc

Om te zien in hoeverre bepaalde symptomen die bovengenoemd zijn wetenschappelijke realiteit zijn kunt u kijken op

http://www.mindjustice.org/symptoms.htm

Inmiddels heb ik een aantal slachtoffers kunnen traceren. Kijk eens op

http://www.richardlourens.club.tip.nl/

Deze man denkt dat hij een ‘tandtelefoontje’geimplanteerd heeft gekregen. Een intraveneuze chip is gezien bovenstaande wezenlijk aannemelijker. De beste man spreekt van:

'Voortdurend Verbaal Verkrachten/ Mentaal Martelen(in mijn geval vanaf begin 2001); het drijven tot waanzin(nige daden) c.q. (zelf)moord (zonder rekening te houden met wie of wat dan ook!) m.b.v. tandtelefoontjes in “behandelbare kiezen” van desbetreffende “subjecten” (in ons geval alle mannelijke leden van ons gezin'

Verder zou u kunnen kijken op

http://kun.nl/soctec/secure/messages/1412.htm

Een uitermate warrig verhaal echter passend in het bovenstaande beeld.

Verder is bijv. relevant het bericht van een broer van een slachtoffer op, hoe kan het naders, het schizofrenie forum:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1207&i=202&t=198

De man zou beschuldigd van moord worden en beland als paranoide schizofreen in het Dijkzigt.

Contact met de voorlichter van Amnesty International in Nederland leverde op dat er regelmatig dit soort meldingen van slachtoffers komen, maar die afgedaan worden als (begrijpelijkerwijs) psychiatrische patienten omdat ze ‘stemmen horen’ de AIVD achter ze aan zit en geen naam kunnen noemen die er concreet achter zit.

Mocht u bovenstaande na zorgvuldige lezing serieus nemen. Mensen kennen die het overkomt/overkomen is, dan is het wellicht zinvol contact met mij op te nemen en meer informatie te verzamelen.

• dolf

Hallo ruskenmoor,

Waar jij het over hebt, zijn een soort wapens. Tegen het algemene en psychologische welzijn van mensen. Als het al waar is, wat er op die pagina's beweerd wordt (en dit geloof ik niet), kan dit alleen gebruikt worden wanneer mensen opgesloten zitten. Dan kan er voldoende invloed op de mensen uitgeoefend worden. Maar een vrij iemand……

Iemand die elke dag overal gaat en staat waar hij maar wil,,,,,die is onmogelijk met dit soort “wapens” constant te volgen zonder dat dit sterk zichtbaar is..

M.a.w. ik geloof geen woord wat hier gezegd wordt.

Dolf

• Brian

Ik snap niet dat je het slachtoffers noemt. Het lijkt me een geweldige eer om een microscopisch klein-telefoontje in mijn voortand getransplanteerd te krijgen. Of door een ufo ontvoerd te worden en een intergalactische beurt te verkrijgen.

• Sjaak

Dit is mij zeker bekend en toevallig pas een besproken onderwerp geweest op het ADHD forum. Ik heb er al aardig wat over gelezen en kan je vertellen dat dit niet van de laatste tijd is. Hitler was hier namelijk al mee bezig om hiermee te expirimenteren. Een deel van de lijn is echter verloren gegaan maar mijn bericht heb ik echter kunnen behouden, veel succes ermee..

Naar aanleiding op het stuk en vragen van ********, kwam ik het volgende tegen.. Ik heb dit stuk zelf niet eerder gelezen maar vond het toch wel veel overeenkomsten hebben met mijn antwoorden en ook het stuk dat ******* geplaatst heeft.

De ellende begon al in 1917 en om er nog iets bij te halen, het eerste gekkenhuis werd opgericht in 1749 ja ik type dit goed, dit zijn allemaal ontwikkelingen om de mens in de greep te kunnen houden.

Sjaak…….

De evolutie is een proces van continue ontwikkeling, maar deze ontwikkeling kan (tijdelijk) ontregeld worden door het evolutieproces om te keren. De aanwezige kennis die opgedaan is in de vorige werelden (alles heeft immers al bestaan – continu proces), wordt nu gebruikt door de Illuminatie om de evolutie vice versa te gebruiken. Om dit duidelijk te maken gebruikt David Icke de menselijke hersenpan als voorbeeld. Deze bestaat uit the Left hemisphere (linker hersenhelft), Right hemisfeer (rechter hersenhelft, Mammalian brain (zoogdierbrein) en the Reptilian Brain (reptielbrein).

De Illuminatie (bloedlijn van de reptielen) handelt voornamelijk vanuit het reptiele breindeel om hun machtsterritorium uit breiden, maar ze heeft de kennis via de Left hemisphere Brain part de mensen op zo’n manier te bereiken dat de informatie gefilterd wordt en wat er over blijft, is het eerste perceptiegevoel (Reptilian Brain).

Over het algemeen hebben de mensen het gevoel van zorg en affectie voor elkaar, maar dit wordt vaak beïnvloed door het eerste perceptie gevoel (Reptilian Brain), maar de Left hemisphere het onderzoeken naar de echte waarheid, communiceren op basis van respect en het overdragen van kennis wordt verwaarloosd, maar eveneens verkrijgt de mens dan de mogelijkheid om de informatie te kunnen filteren. Door ervoor te zorgen dat de mensen de Left hemisphere Brain part niet gebruiken op deze manier, houdt de Illuminatie de evolutie in haar greep.

De illuminatie beschikt tevens over Mind control technieken (zoals implantatie van Mind control microchips in de bloedbanen van het menselijk lichaam), waarbij de gedachtengang van de mens door radio-actieve en elektronische impulsen wordt afgeleid (slapen, fantaseren en hallucineren). Ook gaat de mens meer met zijn Reptillian Brain part denken (robotisering van de mens); er zijn inmiddels supercomputers die de gehele bevolking d.m.v. deze microchips kunnen registreren.

Geschiedenis:

De bloedlijnen leiden naar het oude Babylon, waar al geheime christelijke en joodse vrijmetselarijen – sekten - worden gevormd. Deze hadden 1 doel : totale werelddominantie (Reptilian Bloodlines), waarna de bloedlijnen zijn verspreid naar Rome – het Vaticaan, Amsterdam en via Willem van Oranje (deze werd later koning van Engeland) naar Londen, waar na de Great London Fire in

1600 de Crown Templar (The Knights of Templar – vrijmetselarij) werd opgericht. De basis van de Illuminatie is het financiële centrum van Londen, Temple Bar, net buiten London. Het is een plaatsje genoemd naar the Knights of Templar. Wat hier interessant aan is, is dat Londen net als Vaticaanstad zijn eigen soevereine entiteit heeft. De kern van de Illuminatie is voornamelijk gesitueerd in Londen, Vaticaanstad en bepaalde gedeelten in Frankrijk (Carthesian) en Duitsland. Kroonagenten, zoals Alexander Hamilton, hebben ook voor papier met cijfers (oftewel geld) het rentesysteem geïntroduceerd.

Een belangrijke historische gebeurtenis is ook de Belfort Verklaring van 1917 aan het einde van de Eerste Wereldoorlog. Deze gaf het joodse volk in Palestina het recht om de staat Israel te stichten op basis van bijbelse verhalen uit de Babylonische tijd (waar joodse en christelijke schriftgeleerden de waarheid vervalsten). Het ging niet eens om de gedachte het joodse volk een thuisland te geven, nee alleen maar om een controlepunt te houden in het Midden Oosten (deze naam gave de de Britten aan dit gebied na hun kolonialisatie van Irak). Verder was zuid-west Azië natuurlijk een bron van inkomsten omdat het gebied rijk was aan grondstoffen.

Belfort was lid van de geheime sekte The Round Table, die verwant is aan de Knights of Templar, waar ook Rothschild de drijvende kracht achter de Bank van England was en waarvan een kopstuk van de bankiers ook lid was. Rothschild en deze bankier hebben een document publiek gemaakt waarbij zij hun steun uitspraken om voor de joodse bevolking de staat Israel in Palestina op te richten. Nu het officiële gedeelte was opgelost, moest dit idee nog verkocht worden aan de wereld.

De Tweede Wereldoorlog is gecreëerd door de Illuminatie, door de nazi oorlogs- en propagandamachine te ondersteunen via de directeur; de Bank van England die in beheer is van de Rotschilds; Montagu Norman, de directeur van de Bank van England, die tevens warme contacten onderhoudt met de directeur van de Bundesbank van Duitsland (geldschieter van Hitler), werden d.m.v. Prescot Bush (de grootvader van de huidige president van de Verenigde Staten) enorme geldbedragen overgeboekt naar Hitlers partij. (Interessant aspect: Hitler is zelf ook een bloedverwant van de Rothschilds en de Rothschilds zijn van joodse komaf). Zowel de nazi's als de Geallieerden werden beide door de Iluminatie gefinancierd.

Na de Tweede Wereldoorlog, waar de holocaust een verschrikkelijke uitwerking heeft gehad, was de weg vrij voor de Rothschilds Illuminatie) om hun plan ten uitvoer te brengen om Palestijns gebied te annexeren en zodoende honderdduizenden Palestijnen te deporteren naar de buurlanden in zuid-west Azie, de Illuminatie onder aanvoering van de Rothschilds heeft de volledige controle over Israël tot op nu toe.

De Verenigde Staten zijn de spin in de web van de Illuminatie; het land wordt ontwikkeld als economische en militaire Super Power om de controle op de wereld te vergroten, waarbij de gedachte is dat het sentiment in de wereld zich tegen de Verenigde Staten met hun neo-conservatieve politiek zal gaan richten (Cheney – Wolfowitz & Co.). Zodoende wordt er haat gecreëerd waardoor de controle vergroot gaat worden. Noord-Korea is een zeer belangrijk aspect in het geheel. Een aanval op Noord-Korea betekent een bedreiging aan het adres van China en dat kan leiden tot een uitbreiding van de oorlog tussen de 2 supermachten in de wereld. De gevolgen zullen dramatisch zijn en als de oorlog eenmaal is afgelopen, zal de Illuminatie de wereld verkondigen dat zij zorg zullen dragen voor de veiligheid en de rol van globale dictator zich toe-eigenen.

De Illuminatie is verantwoordelijk voor alle oorlogen, ‘terrorisme’ en racisme in de wereld in de laatste duizend jaar. De Illuminatie houdt dit in stand door middel van symbolen, de zeer sterke invloed op de media en het maken van films zie de Matrix (de eerste film is een zeer goede beschrijving van de hedendaagse wereld/gevangenis waarin we leven). Nu is mij ook duidelijk dat de vrijmetselarij een geheimzinnige cult is waar deze plannenmakerij waarschijnlijk wordt ontwikkeld en uitgevoerd.

“But because we are in the closing years of the closing energy circles our subconscious is becoming conscious as it does so the physical expression (Illuminati agenda) also becomes conscious”.

Dit is waarschijnlijk de reden dat de illuminatie hun invloed willen behouden door de ontwikkeling van een controle wereldmaatschappij en dat de zogenaamde chipinplant wat in het leger maar ook bij de Illuminatie bloedlijnen al werd toegepast, maar recent wordt er ook al een chip implantaat toegepast als ‘identificatie middel’ in de discotheek Baja Beach Club in Barcelona en haar zusterdiscotheek in Rotterdam. De verwachting is dat dit als een must wordt ervaren door de jeugd. Zie de website Infowars. Er zijn nu al computers ontwikkeld die in staat zijn om de mensheid te volgen en waarschijnlijk te controleren.

• Brian

Komt aardig in de buurt, maar je slaat de rol van de verenigde naties totaal over. Ik denk altijd maar zo, iemand moet het vuile werk toch doen. Het is een soort simcity voor realisten. Je moet je ook beseffen dat de era waarin we ons nu bevinden een vrij simpele is (voor burgers). Maar de samenvatting is redelijk goed en begrijpbaar voor beginners. Aan de hand van deze blauwdruk kun je nu gebeurtennissen uit het nieuws begrijpen. De eliten zijn dan vrij voorspelbaar waardoor je gemakkelijk goede beleggingsresultaten kan behalen, als je wil. Ze straffen ongehoorzame regeringen wel regelmatig als ze niet met de stroom meevaren, maar dat voel je ook altijd aankomen. Daarom kunnen we nu zo blij zijn met de lpf.

• piet

beetje link om dit op een schizofreen-forum te bespreken