Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat te doen

• noortje

hey

ik zit met een klein probleempje. zo nu en dan hoor ik stemmen waarvan ik weet dat alleen ik ze kan horen. en heel af en toe zie ik ook iemand. nu ben ik zo iemand die geen zin heeft om iedere dag medicijnen te nemen of in therapie te gaan. wat kan ik het betse doen?

alvast bedankt

noortje

• dolf

Hallo Noortje,

Alvast een link:

http://www.newthinking.nl/doosvanpandora.html/psychologie.html/stemmen.html

Verder: hoe oud ben je?

Groeten,

Dolf.

• lexa

naar je huisarts gaan en dit voorleggen

• Brian

Geniet ervan. Het is er voor jou. Luister goed en deel je ervaringen met mensen die er open voor zijn. Vrienden of familie die je niet voor gek verklaren. Mensen die je wel voor gek verklaren zijn je vrienden dus niet. Ga niet naar de doktor en laat je dus ook geen middeltjes aansmeren. Doe mij maar eens uitgebreid verslag als je niemand kan vinden.

• anthony68

Als je erge last hebt van de stemmen ga dan naar je huisarts. Hij verwijst je naar een psychiater die schrijft je dan medicatie voor. Je kan ook een walkman op doen zodoende af te leiden van de stemmen. Ook kan je de STOP-techniek proberen elke keer als je stemmen hoort dan roep je in je zelf STOP dat herhaal je elke keer.

hopelijk heb je er baat bij.

groetjes anthony