Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onderzoek naar Psychosen door de Universiteit Maastricht

• Universiteit Maastricht

Het meemaken van een psychose brengt veel leed met zich mee. Daarom is het belangrijk dat er uitvoerig onderzoek wordt gedaan naar het ontstaan van een psychose. De Universiteit Maastricht is op zoek naar vrijwilligers die mee willen werken aan een onderzoek naar psychosen. Wij zijn op zoek naar mensen die op dit moment een psychose meemaken of ooit meegemaakt hebben. Voor meer informatie kunt u terecht op de volgende websites:

www.fdg.unimaas.nl/zapp

www.fdg.unimaas.nl/cannabisonderzoek

• Brian

Interessant te vernemen dat er aan de universiteit eens iets nuttigs gebeurd. Ik ben alleen wel bang dat de resultaten in een lacherig bnn programma gebracht zullen worden zodat de boodschap toch weer de lach of de vreetkick wordt. Je kan nog zo mooi onderzoek doen maar van je eigen medialeinvloed heb je helaas geen besef. Ik vind het ook pijnlijk dat je geeltjes betaald voor de blowende-proefkonijntjes.

• dolf

Tja, om dit nu nuttig te noemen, Brian. Dan moet ik toch echt iets meer weten van deze onderzoeken.

Groeten,

Dolf.

• Brian

Nou ja ik vindt het in ieder geval nuttig dat de nieuwe oogst cannabis eens goed getest wordt en misschien het het stempeltje soft drugs eens verliest.

• anoniem

ik weet dat het er niet veel toe dat wat ik vind maar ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt…

• Paul van Kempen

De site ziet er niet zo betrouwbaar uit, helaas… jammer van dat geeltje…..

• Pzeciessino

Ik haat die ratteplannen van die univerziektaire dames of gozers.