Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis behandeling schizofrenie

• Tommie

Iemand die lijdt aan schizofrenie krijgt een unieke kans. Therapeute Ingrid Holvoet ontwikkelde een nieuwe techniek die gebaseerd is op haar nieuwe ontdekkingen over het onderbewustzijn. Met deze methode kunnen resultaten bekomen worden die tot nu toe niet mogelijk zijn. Zo kan er voor ziektes waarvoor tot nu toe geen oplossing bestaat, zoals schizofrenie, definitieve genezing bekomen worden door het vernietigen van het onbewuste patroon dat de ziekte veroorzaakt. Een patroon in het onderbewustzijn zorgt voor afwijkingen in de hersenwerking, door het breken van het patroon gaan de hersenen weer normaal functioneren.

Ingrid Holvoet is gestart met het schrijven van een boek over deze nieuwe techniek en zoekt hiervoor nog iemand met schizofrenie die gratis zal behandeld worden. De evolutie van de behandeling wordt in het boek vermeld, maar de persoon blijft anoniem. Het boek en de verslagen van mensen die tot nu toe behandeld worden voor andere zaken, zijn te lezen op de website : WWW.LTAGROEI.BE. Tel Ingrid Holvoet : 02/687.29.88.

Mijn naam is Tom en ikzelf ben bij haar in behandeling.

• Sjaak

Yeah right, volgens mij heeft Ingrid zelf haar energie hard nodig???

Wat een onzin????

Schizofrenie is geen ziekte en ook geen afwijking in de hersenen.. En al zou dit wel een afwijking in de hersenen zijn dan is dat zeker niet te behandelen door het breken van het patroon in zowel het bewust als onderbewustzijn, en zeker niet op afstand door aan ingrid te denken die haar energie op deze manier op afstand naar je toe stuurt.

Ik zou zeggen help jezelf of neem een leuk huisdier..

Gr Sjaak……..

• J

Ik ben het hier mee eens, op een puntje na: zou geen huisdier nemen, kan je dat dier niet aandoen.

Sjaak schreef:

>

> Yeah right, volgens mij heeft Ingrid zelf haar energie hard

> nodig???

> Wat een onzin????

> Schizofrenie is geen ziekte en ook geen afwijking in de

> hersenen.. En al zou dit wel een afwijking in de hersenen

> zijn dan is dat zeker niet te behandelen door het breken van

> het patroon in zowel het bewust als onderbewustzijn, en zeker

> niet op afstand door aan ingrid te denken die haar energie op

> deze manier op afstand naar je toe stuurt.

>

> Ik zou zeggen help jezelf of neem een leuk huisdier..

>

> Gr Sjaak……..

• lexa

lijkt me niet echt geloofwaardig, als je homoseksualiteit denkt te kunnen genezen dan heb je mijn inziens zelf anti-psychotica nodig

• fam

Ik vind het nogal schandalig dat je dit uitgerekend op dit forum moet plaatsen. De mensen die aan schizofrenie lijden hebben alleen iets aan echte hulp, geen bullshit van een of andere gestoorde die patronen gaat zitten breken uit de oertijd. Dat je zelf in deze onzin geloofd is prima, schizofreniepatienten worden alleen door dit soort onzin in de war gebracht. Als je waarneming door je ziekte al bemoeilijkt word heb je niets aan deze zogenaamde hulp. Ga lekker op het neusverkoudheidsforum je diensten aanbieden!

• Paul van Kempen

en werkt het??? dat lijkt me eerder de vraag dan boegeroep!

gr,

Paul