Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onderzoek terverbetering van de hulpverlening bij schizofrenie en drugsgebruik

• Lotte

Hoi,

Ik doe samen met 5 andere studenten van de SPH, op de haagse hogeschool, onderzoek naar de bestaande behandelingen van schizofrenie en drugsgebruik.

Wij doen dit onderzoek o.a. op Parnassia en de Robert Fleury stichting.

Het doel van ons onderzoek is ervoor te zorgen dat hulpverleners beter weten hoe ze met deze problematiek om moeten gaan.

Aan het eind van ons onderzoek zullen wij onze adviezen geven aan de stichtingen.

Naast het onderzoek op de stichtingen zouden wij graag wat meer willen weten over de ervaringen (liefst per mail) die mensen of omgeving hebben met de behandeling van schizofrenie en drugsgebruik. Wil jij je ervaring (positief of negatief) met ons delen?

Zou je ons willen helpen met ons onderzoek of heb je vragen over ons onderzoek

dan kan je ons bereiken op het volgende emailadres: lotteschenk@hotmail.com

in ieder geval sterkte gewenst,

Lotte Schenk

• dolf

Hallo Lotte,

Interessant onderwerp. Als je klaar bent met de studie, plaats dan een gedeelte hiervan op het internet zodat we er kennis van kunnen nemen. Veel succes.

Groeten,

Dolf.

• Pzeciessino

Na zowiezo vind ik dat ik het ergste heb gehad, het is echt keihard afzien; schizofrenie het legt je niet zomaar in de watten, ik vind wel dat je drugs mag gebruiken maar het is gewoon zo dat het verkeerd kan vallen, dit kan ook degelijk anders vallen en heb je het erg naar je zin.

Je moet gewoon je ziekte inbeelden en dan weet je gewoon als je veel van je iegen verlangt(drugs geeft dit effect) dat het zeker weer een keertje spaak loopt en moet je op de blaren zitten

het is niet echt zo dat het egt verkeerd is dus, dat vind ik

thanks….