Hallo,
Mijn naam is Ingrid Holvoet en ik woon in België in de buurt van Brussel. Ik heb een nieuwe techniek ontwikkeld voor het behandelen van diverse zaken, waaronder ook schizofrenie. Om de kracht van het systeem te verduidelijken ben ik een boek aan het schrijven over deze techniek die ik LTA genoemd heb. Het gaat om een methode waarbij mensen op afstand worden behandeld na één persoonlijke of telefonische consultatie.
Voor het boek zoek ik voor de verschillende thema?s die aan bod komen, kandidaten die gratis op afstand de therapie willen ondergaan, en waarvan het ziektebeeld en de vooruitgang beschreven worden in het boek. Ik ben nog op zoek naar één of twee schizofrenen.
Bij voorkeur komt iemand éénmaal bij mij, maar als dit niet kan, dan is het ook mogelijk de behandeling op afstand uit te voeren zonder dat ik de persoon gezien heb. Er is in dat geval dan wel een uitgebreid telefonisch contact vóór de start.
Iemand krijgt therapie op afstand tot alle negatieve karaktertrekken, psychische problemen en de problematiek van schizofrenie verdwenen zijn. De behandeling stopt zodra alle medicatie is afgebouwd en iemand normaal kan werken en functioneren in de maatschappij. De behandeling bestaat uit 1000 tot 2000 uur gratis therapie op afstand gedurende een periode van één tot twee jaar.
De andere thema?s die aan bod komen in het boek : Drugsverslaving, alcoholisme, autisme, borderline persoonlijkheidsstoornis, verhogen van intelligentie, ADHD, dyslexie, psoriasis, verhogen van zakelijk succes.
Er staan reeds enkele voorbeeldbehandelingen op de website, zodat iemand zich een idee kan vormen van hoe het allemaal gebeurt. Het boek met de beschrijving van mijn kijk op het onderbewustzijn en de oorzaak van gedrag en ziektes staat ook op de site te lezen.
WWW.LTAGROEI.BE
Ingrid.holvoet@skynet.be
Tel : 0032.2.687.29.88