Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

leefwijze

• ruben

Er is zeven jaar geleden schizofrenie vastgesteld bij mij.Ik heb tijdens die zeven jaar nog verscheiden opstoten gehad van psychoses maar ben nooit terug moeten opgenomen worden.ik neem nu zes mg risperdal zodra dat ik voel dat er een psychose opkomt verhoog ikzelf mij doses tot zeven à acht mg ik heb een fultime job.Maar ik heb dikwijls het gevoel dat ze daar teveel van mij verlangen. Als dat te lang duurt dan krijg ik het gevoel dat ik alles haat .in het begin alleen op het werk maar als de druk te groot blijft zet zich da ook door in mijn gezins leven.weet er iemand een trukje of dingen die helpen je gedachten te verzetten zonder dat je thuis blijft van het werk?

• dolf

Hallo Ruben,

Misschien vertelt je gevoel wel dat je gewoon ander werk moet gaan doen.

Dolf

• Pzeciessino

misschien moet je van jezelf verlangen dat je op je werk blijf zonder dat er haat bij komt, mocht dat niet lukken, vind ik het best dat je thuis blijft. Schizofrenie is tenslotte een zware ziekte en vraagt naar entertainment dus een dagje ziek thuis is ook best goed.

• keighleigh

Bij mij hebben stilte-meditatie's vanuit het Zen-Boedhisme mij geholpen om meer rust te krijgen, troots vond ik in het Nieuwe Testament van de Bijbel. Ik kan het je van harte aanraden.