Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

I wish

• Maité

I wish that one day

you're reality won't be a dream

but that your dreams may become reality

• Pzeciessino

Welcome to my psycore world!!!

J. de Theye VS Pzeciessino

Waarom wij verenigd zijn met de natie van Hardcore, veel psychiaters zeggen dat we een stofje te weinig hebben in onze hersens. Dit constateerd alleen een heel ander principe dan dat men denkt. Het is namelijk zo dat er stoffen te veel zijn en dat er geen stoffen lichamelijk zijn die dit afbreken(oa dopamine en morfine). Veel wordt dan ook gedacht dat medicijnen dit doen maar deze stoffen maken gewoon je hersens aan, na een drukke dag werken en met een biertje gaat het morfine gehalte in je hersens ook stijgen. Namelijk als je als echte schizofreen een harde dag gewerkt hebt, heb je ook meteen veel pijn gevoelt door stemmen(psychose)

en verkeerde gedachten, hallucinatie en wanen enz enz. Dit is je dopamine gehalte.

En thuis komt dan de morfine uitbarsting. Je leeft zoals ik het maar noem: in een

Psycore World!!!

Now you now what i wish hahaa!!!!

• Pzeciessino

shit entertainen toch…….. Ik maak rapmuziek zeer leuk en goed als je er alles in kwijt kan. Het gaat niet alleen maar of je iets ben of niet, het gaat erom wat je er mee doet. Binnenkort ga ik een site openen http://www.psycoreworld.com

checkuh man….