Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vieze dingen

• Pzeciessino

wie proeft er welleens vieze dingen in cigaretten, zoals sperma, kunstmest of andere gekke dingen. Zijn dit de medicijnen of de hallicunaties, of is het zo dat mannen sperma roken en vrouwen hun @!#$ roken en dat de hooiberg de beste plek is om een ultieme neukpartij te veroveren????????

echt stom :(

• fee

Mijn vriend verdacht mij ervan dat ik slaapmedicatie in zijn drank deed. Wat duidelijk niet het geval was. Dus volgens mij is het zever! Ik heb ooit wel geweten welk mijn allerlaatste smaak ging zijn: chocolade! En sindsdien ben ik op mijn hoede als ik chocolade eet…

• keighleigh

Als je gekke dingen proeft in je sigaretten zijn dit duidelijk hallucinaties je kan er gerust vanuit gaan dat een sigaret niet hiernaar proeft, ook bij chocola is dit het geval. Ik heb nog nooit een smaak-hallucinatie gehad maar genoeg andere hallucinaties om heel goed te kunnen begrijpen wat jullie allebei bedoelen.

Vraag maar eens rond wat andere mensen ervan vinden ze zullen allemaal zeggen dat het een hallucinatie is en dat ze dit nooit zo ervaren.

• Pzeciessino

Dus bij jouw is het nog nooit voorgekomen dat je iets raars, iets vies in je sigarette ruik of proef. Hoeveel rook jij eigenlijk per dag. Mischien ligt het daaraan want ik rook wel veel. Ik ruik of proef ook lekkere dingen in mijn sigarette vooral als ik buiten ben. Maar chocola……