Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ff een vraagje

• shanna

hallo

Ik heb ook even een vraagje als jullie het niet erg vinden………

Ik zit momenteel in het 3de jaar van opleiding verpleging en meot een werkstuk en presentatie maken en heb dus gekozen voor schizofrenie omdat dit me een erg interessant onderwerp leek. Maar heb ook gezondheidsproblemen nodig en de symptomen ervan. Heb al alles afgezocht maar kan het niet vinden.

Je hebt bijv. het gezondheidsprobleem verwaarlozing van jezelf, maar dit is ook weer een negatief symptoom van schizofrenie.

Hoop dat iemand me wil helpen en uitleggen wat het verschil nu is zodat ik dit allemaal verder kan uitwerken.

Alvast bedankt

groetjes shanna

• Dimension

Hallo Shanna

Ik lijd zelf sinds 3 jaar aan schizofrenie. Ik kan je denk ik wel helpen met je werkstuk, maar het is een beetje lastig om hier compleet alles neer te zetten. Als je wil kun je me toevoegen op MSN of een mail sturen, dan zal ik je proberen antwoorden te geven op je vragen.

• dolf

Geen flauw idee, shanna,

maar stel je vraag eens bij Ypsilon of Anoiksis. Ik denk dat je daar wat meer respons krijgt.

Met vriendelijke groet,

Dolf..

• shanna

dit heb ik al gedaan maar konden me verder niet helpen: maar even goe dbedankt voor de tip:)

• dolf

Wat dacht je van epilepsie, shanna. Lijkt me toch een gezondheidsprobleem.

Met vriendelijke groet,

Dolf.

• shanna

heey dolf

ja maar dat is geen gezondheidsprobleem van schizofrenie zelf toch???Heb ik in ieder geval nergens gelezen…….dolf schreef:

groetjes shanna

• dolf

als je pillen krijgt voorgeschreven tegen schizofrenie, krijg je tegelijkertijd ook altijd pillen tegen epilepsie.

Groeten,

Dolf.

• Dimension

Hallo Dolf

Dat is toch echt niet waar zover ik weet. Ik slik elke dag 20mg zyprexa, hiervoor risperdal. Maar ik heb nog nooit iets tegen epilepsie gekregen, sterker ook nog nooit last van gehad, of iets over gehoord.

• Sabian Loftin

heb ik ook nooit gehad

• jacob

dolf houd nou eens op met dat slappe geouwehoer.

schizofrenie heeft helemaal nix te maken met epilepsie.

en koeioneer de mensen niet zo.