Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Burnout!!!

• Pzeciessino

Wie heeft er welleens een burn out gehad of een longmankement zoals hyperventilatie. Ik voelde naardat het bevriend is geworden gezegen, ik kon weer alles. Toen het over was had ik minder stemmen. Ik denk altijd dat ik bestuurd wordt onderhande door psychiaters; dank je wel psych het was een leuk experiment, nou nog een beetje hopen dat ik minder ga roken en dat ik nooit meer een burnout nodig heb want het is echt pokke………

• keighleigh

Ik begrijp niet wat je allemaal zegt.

• Pzeciessino

Als je een burn out hebt gehad, kan je er achteraf wel trots zijn op de een of andere manier, ik liet meteen even een soort situatie schets zien van paranoia. Dat mijn ouders of mijn psychiater dit allemaal op touw hadden gezet, die burnout!!!!!

Verder is het echt helemaal niet leuk om het gehad te hebben.

Meer mensen die een burnout hebben gehad vertel hier je verhaal.

Verder heb ik een track gemaakt over mijn burnout van inmiddels twee jaar geleden en die komt op mijn site en is te downloaden.

• keighleigh

Sorry dat ik het zeg maar hoe je je voelt is je eigen verantwoordelijkheid, als je dat eenmaal accepteerd krijg je echt meer grip op je leven, het kan ook helpen bij paranaoide gedachten, ik begreep vroeger niet wat mensen daarmee bedoelde maar toen ik het aannam en ernaar ging leven heeft me dat geholpen in de weg terug naar de realiteit, je klinkt mij een beetje alsof je je momenteel gewoon niet zo goed voelt, kan dat kloppen (en daar veroordeel ik je niet op want ik heb er zelf soms ook last van)

• Pzeciessino

Eeen beetje chaotische ben ik wel, maar ik ben een entertainer. Ik voel me ook niet altijd helemaal perfect maar dan hoeft mijn gevoel nog niet nee zeggen. Serieus is soms een slechte zaak maar je kan je er wel in verdiepen: filosoferen over allerlei ziektebeelden en belefenissen en filosoferen is iets heel anders dan rappen dat weet ik wel. Ik doe het allebei.

• keighleigh

Dat bedoelde ik niet.

• Pzeciessino

maak je echt maar niet druk of ik grip heb op mijn leven, het enige wat ik ben gaan doen is entertainen rapskills en vage verhalen, gewoon opschrijven. Jij vind het ook “ernaar leven” das best cuwl. Ook goed van jouw dat je dat doet!!!

bedoel je zoiets?

• Pzeciessino

Of heb je meer zoiets van die gast doet het gestoord woord als XTC. Das een beetje zo ja. Maar ik kan ook serieus zijn…….

• keighleigh

Nee ik heb het idee dat je je ziekte zo gaaf vind dat je ook echt leeft naar het stempeltje wat je hebt gekregen; dat herken ik want zo was ik vroeger ook, het is wel bizar om zo'n spiegel voorgehouden te worden, ik ben trouwens ook een kunstenaar maar werd daar een beetje gek van dus tegenwoordig richt ik me meer op acteren (ook heel artistiek en leuk) wel maf dat je daarin veel vreemde types tegenkomt waarna je je weer een stuk normaler gaat voelen.

• Pzeciessino

Klopt ik ben ook gaan entertainen door mijn ziekte, ik vind het heerlijk om te filosoferen over mijn ziekte( as hard as possible). Ik zou het heel euk vinden als je member van mijn site wordt zo blijf je up to date, over mij en kunnen we elkaar misschien beter leren kennen eventueel. Ben jij trouwens een man of een vrouw en hoe oud en wat heeft die naam voor betekenis.

http://www.psycoreworld.com