Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een andere ik!!!

• Pzeciessino

Wie vind dat door schizofrenie hij of zij een andere persoonlijkheid heeft gekregen.

Ik zeg altijd tegen mijn ouders; als jullie mij echt zouden kennen, kennen jullie je grootste angst. Mede omdat ze het erg vinden. Ik ben dus een beetje het ideale ziektebeeld thuis hahaa

Hier weer zoiets van hoe je gevoel zegt nee maar niet stop en ik het eigenlijk wel tof vind.

• keighleigh

Ik lees hier nou een beetje mee maar kreeg het idee dat je het wel leuk vind om Schizofreen te zijn, hoe bizar het ook klinkt ik herken mezelf ervan maar dan van de tijd dat ik knetterpsychotisch was, bij mij was het een kenmerk van mijn ziek zijn, dat wel grappig vinden die psychose.

Achteraf kan ik er soms wel om lachen, ik ben er zeker door gegroeid maar ben niet trots op mijn ‘ziek zijn’ zeker nu ik weer normaal kan denken schaam ik me er soms ook erg voor.

• Pzeciessino

Je moet maar eens naar mijn rap luisteren. Ik heb het nooit ontweken, mijn ziekte, ondanks dat ik erg psychotische kon zijn…. Ik heb inderdaad ook goeie momenten gehad en dan schreef ik veel. Onderandere rapteksten een beetje een soort psycore world. Ondanks dat ik het niet altijd over mijn ziekte had in rapteksten, heb ik wel een duidelijk moraal erin. kijk maar eens op

http://www.psycoreworld.com

echt een leuke site!!!

• anthony68

helemaal

vroeger was ik echt een juppy ik had goede baan en was een streber, veel vrienden en vriendinnen en altijd op weg.

Nu ben ik een geisoleerde persoon gesloten in tegenstelling tot de extraverte persoon die ik was. Ik lig ook veel op de bank door mijn chronische vermoeidheid syndroom. Vroeger was ik de held nu de antiheld…