Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

affectie voor veel witte dingen!

• Franco

Hoi ik had een vraagje wie keert zich ook wel eens af van vieze witte dingen, zoals witte doekjes, vrouwen in een witte bruidsjurk zijn voor mij toch wel de meest smerigste dingen voor mij! Wie heeft dit ook of iets anders en dat je er ook echt misselijk van wordt

• cora

Volgens mij bedoel je aversie.

Nu heb ik een aversie tegen het snijden van taart.

• franco

Hoi Cora je hebt gelijk het is aversie, wat ik bedoel, maar ik gebruik altijd het woord affectie ervoor bedankt voor de correctie!

Ik walg zelf ook van vele soorten taarten met slagroom, het enige dat ik lust is appeltaart, ik zal niet meer vergeten dat het aversie is!

Maar is er een reden te vinden dat je voor van die kleine dingen zo misselijk word als je het ziet??!

• franco

Maar ik zie net in het woordenboek dat affectie betekent op het gevoel werkend, dus klopt het wel opzich, ja sorry ik ben misschien op het gebied van woorden enzo een beetje pietleuterig, maar zo ben ik!

• cora

Beste Franco, dan heb ik weer wat bijgeleerd. En het had natuurlijk een aardige bedoeling. Maar van die taart is wel echt waar. Vreselijk vies gedoe, en ik krijg anderen bijna altijd zo ver dat zij het snijwerk doen.

En inderdaad, geen slagroomtaart kopen, maar aardbeienschelpen of zo.

• keighleigh

Nee ik herken er totaal niets in ook nooit gehad, ik vind het eigenlijk ook heel vreemd maar ben ook nieuwsgierig of jij weet hoe het komt.