Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psychose

• noix

Je moet net zo lang doorvechten tot je goede hulpverlening voor hem is, want deze is er weldegelijk.

na 8 jaar zoeken heb ik die nu ook gevonden.

blijf zoeken, als je bij het RIAGG loopt kun je daarbinnen altijd overgeplaatst worden naar een andere arts of behandelaar.

sterkte noix

• Brian

Nee, het is nog niet over het begint pas..Als je nog maar een stem hebt, ben je dus niet meer in evenwicht. Het is veel beter met vier, en veel afwisselender. Jij komt daar nog wel achter als je klaar bent met de drugs. Hip hop is eigenlijk ook foute muziek voor de schizo, want HH is zeer monotoon en saai en in principe een belediging voor je brein. Hip hop wordt door dezelfde luitjes gepromoot als alle psychofarmaca, maar dat weet jij nog niet. Je kunt beter je gave er niet door kapot laten maken. Jij bent de stem, en voelspriet, daarom moet jij praten, dat is het enige waarom jij met de hiphop door moet gaan. Maar zodra jij contracten tekenen gaat is het voorbij. Slaap goed.

• Pzeciessino

Ik moet inderdaad toegeven; je brengt verwarring. In mijn hoofd is het onzuiver je hebt er verstand van, het lijkt ook wel of ik de bestuurder van dit kabaal ben, maar dat even terzijde… Kom je uit terneuzen ofzo of hou je ook gewoon van RTC. Als je die uberhaubt kent. Dit was mijn tijd van de drugs:::::: gabber feesten, en ik vind inderdaad dat hardcore dj's de echte proffesionals zijn :) Hip-hop zijn echter wel de personages die er grip op hebben altans dat is mijn gevoel. Ik schrijf al freestyelend mijn hip-hop skills, uit prof, en er komt een nummer over jouw misschien wel meer als ik er zin heb, als ik de flow krijg of als ik je meer ga eren ( om me te weren)

Het is trouwens farmacia je vergat de i.

mzzl, ik slaap graag ookal droom ik want dan mag ik uitslapen.

;( Je doet wel je best denk ik.

• anthony68

Mijn hele verhaal over psychose staat op http://www.anthony68.web-log.nl

• keighleigh 19-5-2005

Ik wil je niks vertellen want ik wil je niet bang maken. Mag ik je 1 tip geven: begin hier niet aan het is echt eng om er meer over te weten te komen.