Hallo
Ik ben voor een studeer opdracht op zoek naar verhalen van mensen die wanen van beïnvloeding hebben gehad (of hebben). Mensen die zich tijdens een psychose niet in controle voelen over hun eigen acties
groet Ronk
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet aller ergste bij schizofrenie is een burnout, dit krijg je door te veel van alles en nog wat heel hoog en dan heel laag voelen. Dit komt bijeen en dat resulteerd tot een burnout. Het lijkt net of je dood bent je voelt alleen pijn, je vlucht voor alles wat leuk is en wil dit weer graag, het lijkt net of je niet meer ademt, en dit alles denk je dat dat beinvloed wordt door buitenaf door …..
De wanen hierbij zijn erg misselijk. Ik heb een nummer geschreven over burnouts die komt binnenkort op mijn site www.psycoreworld.com eigenlijk vind ik het een nummer van niks, achterhaald en misselijk want dit kan je echt beschrijven, maar het leek dat ik dit eerder gevoeld heb; schizofrenie bij zijn eigen naam.
De waarheid leek verkeerd want katholiek ben ik en dat verlaat ik niet meer nu ik weet dat ik volwassen ben. ofzoiets.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?