Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beïnvloedingswanen

• Ronk

Hallo

Ik ben voor een studeer opdracht op zoek naar verhalen van mensen die wanen van beïnvloeding hebben gehad (of hebben). Mensen die zich tijdens een psychose niet in controle voelen over hun eigen acties

groet Ronk

• Brian

Zo is mijn leven..ik heb er geen invloed op..

Daarbij komt zog eens dat ik zeer veel er over geschreven heb, maar jij? wat verwacht je precies te lezen? Ga je ze analyseren als ik ze je op stuur? Ik denk niet dat het is dat jij hoopt dat het is. Laat het maar weten, ben benieuwd.

• Ronk

Ik verwacht niet iets specifieks te lezen. Ook wil ik niet iets analyseren. Ik wil een verhaal horen. Iemand die mij kan vertellen hoe het is, wat het betekent dat iemand anders de controle heeft over wat jij doet. Als je me zo'n verhaal kunt vertellen dan ben ik zeker geïnteresseerd.

• Brian

Dat kan ik niet, want daarmee zou ik een handvest voor herkenning geven, dat betekend dat meer ervaren hoe het is schizo te zijn, waarom zou ik dat doen?

• Pzeciessino

Het aller ergste bij schizofrenie is een burnout, dit krijg je door te veel van alles en nog wat heel hoog en dan heel laag voelen. Dit komt bijeen en dat resulteerd tot een burnout. Het lijkt net of je dood bent je voelt alleen pijn, je vlucht voor alles wat leuk is en wil dit weer graag, het lijkt net of je niet meer ademt, en dit alles denk je dat dat beinvloed wordt door buitenaf door …..

De wanen hierbij zijn erg misselijk. Ik heb een nummer geschreven over burnouts die komt binnenkort op mijn site www.psycoreworld.com eigenlijk vind ik het een nummer van niks, achterhaald en misselijk want dit kan je echt beschrijven, maar het leek dat ik dit eerder gevoeld heb; schizofrenie bij zijn eigen naam.

De waarheid leek verkeerd want katholiek ben ik en dat verlaat ik niet meer nu ik weet dat ik volwassen ben. ofzoiets.

• Pzeciessino

Ronk lees de ypsilon, ik kom hier mijn site inlijven zoals ik al zei (eerder op dit forum) lees maar www.psycoreworld.com

als je nu de ypsilon leest zie je op de achterkant mijn advertentie….

• anthony68

kijk eens naar mijn verhaal over psychoses op http://www.anthony68.web-log.nl een heel mooi verhaal over psychose.

groetjes anthony