Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

seroquel

• gilbert

Hallo,forumleden,vraagje;

Een goeie maat van mij slikt dagelijks 800mg seroquel.

Momenteel weegt ie bijna 100kg .

En dat terwijl hij altijd zo rond de 70 kg woog.

Dit gaat volgens mij dus echt ver.

Geestelijk is ie volgens mij weer helemaal de oude ,

dus is het volgens mij de hoogste tijd om te stoppen met die medicijnen.

Maar wel op een verantwoorde manier afbouwen volgens mij ,want ik heb gelezen dat sommige mensnen wel 15 kg in èèn week zijn afgevallen.

Heeft iemand ervaring met dit medicijn ,dan hoor ik dat graag.

doei doei.

• noix

ik ben ook 40 kilo aangekomen van de medicatie AD en AP.

• gilbert

Dat is toch niet normaal meer ?

• noix

komt veel vor vooral bij de atypische anti psychotica, ik ben er ook niet blij mee, maar heb die medicatie wel nodig.

• karel

Heb zelf ook hetzelfde probleem met seroquel..

Woog eerst altijd rond 62 kilo, tot dat ik seroquel kreeg (1000mg) toen begon het na enkele weken met enorm gewichts toename, namelijk van 62kg tot 96kg in denk ik 4 maanden.

Ik denk ook dat de hoeveelheid dosis seroquel dat je slikt niks uitmaakt kwa gewichtstoename..ook al sport je je te pletter.

Maarja ik heb de seroquel wel nodig..

• anneke vd ree

Mijn zoon heeft nu 800mg seroquel stoppen is geen sprake van eerder nog een iets hogere dosis hij is van de 65kg naar de 85 kg gegaan en is 18 jaar maar ik zeg dan maar beter dik dan psychotisch en ik denk dat stoppen niet verantwoord is

• Fenny

Mijn zoon gebruikt seroquel 800mg en risperdal 6mg hij is erg gegroeid door die medicijnen . maar ja wat kun je er aan doen geen medicatie kan ook niet dus toch maar sporten .

• anneke vd ree

ach ik ben hier erg benieuwd naar want de seroquel mag niet meer verhoogd worden ook 800mg en mijn zoon heeft moeten afbouwen met de resperdal omdat geen resultaat had ben erg benieuwd naar je verhaal een radeloze moeder

• karel

Anneke even over die verhoging seroquel.

Tegenwoordig word met seroquel al na de 1500 mg geslikt.

Dat zou je zoons z,n psychiater moeten weten..

gr karel