Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voelt rare dingen maar heeft geen verklaring ervoor

• anneke vd ree

mijn zoon is 18 jaar en heeft vorig jaar een gedwongen opname gehad nu gaat het stukken beter heeft eerst risperdal gehad die hielpen niet nu seroquel wat wel helpt hij is nog altijd niet psychose vrij hij voelt namelijk met name s avonds en als hij pas wakker is met zijn handen over zijn hoofd en voelt dan iets raars in zijn hoofd maar kan niet zeggen wat en dan gaat hij met zijn handen in de lucht en draait met zijn handen en slaat ze ook van hem af hij weet dat hij het doet maar kan niet zeggen waarom heeft iemand hier evaring mee alvast bedankt

• ruben

hoi anneke het komt zeker voor dat je niet volledig psychose vrij bent ook al neem je medicatie.heeft hij dit altijd of is dit onlangs gebeurd .ikzelf heb het ook moeilijker bij het warme weer

groetjes ruben

• noix

ik heb ondanks dat ik AP slik ook nog last van psychotische symptomen en soms ook nog van psychoses.

soms word dan tijdelijk de AP verhoogd, of naar een ander AP gezocht.

leponex is de sterkste AP misschien is dit voor hem een optie

• anneke vd ree

sorry voor jullie dat jullie er ook last van hebben maar ben zo blij met jullie berichten we hadden een week vakantie in friesland geboekt en zijn nu al terug want het ging dus helemaal niet goed volgens zijn arts zit hij nu op 800mg seroquelle en mag er niet meer in wil zo graag beterschap voor hem hoewel zij zegt hij wordt beter maar ik heb mijn twijfelsnoix schreef:

>

> ik heb ondanks dat ik AP slik ook nog last van psychotische

> symptomen en soms ook nog van psychoses.

> soms word dan tijdelijk de AP verhoogd, of naar een ander AP

> gezocht.

> leponex is de sterkste AP misschien is dit voor hem een optie

• karel

Bij mij is dat ook zo met anti psichotica, heb nog wel psychotische klachten..

Ondanks dat ik leponex ook nog heb geslikt.

Ginger ontzettend van slijmen en hielp mij ook niet echt, dan doe mij maar gewoon seroquel daar doe ik het redelijk op, genezen doet het toch niet..

• noix

hoi karel,

Mijn vriend slikt ook leponex, jij dus inmiddels niet meer.

maar hij heeft ook veel last van kwijlen vooral snachts.

maar hij had alles al geprobeert en leponex is de sterkste AP en ook nog eens stemmingsregulerend, werkt bij hem heel goed zelfs op lage deosering.

Ik slik zelf haldol en ben ook niet klachtenvrij

• karel

Jah, bij medicijnen is het nog altijd per persoon verschillend hoe het op je werkt.

Trouwens ff over haldol werkt dat bij jou het beste?

Wat heb je nog meer voor ap allemaal geprobeerd dan..en hoe was dat?

Ik zyprexa,risperdal,leponex,abilify en nu al 2jaar seroquel dat werkt bij mij het beste.

• noix

Ik heb orap , trilafon, haldol en risperdal geprobeert, haldol werkt bij mij het beste

• karel

Die medicijnen die je opnoemt behalve risperdal zijn dat ook van die extreme gewichts toename medicijnen noix?

• noix

Nee juist niet, zeprexa en leponex zijn extreme gewichtstoename medicijnen, haldol bijv helemaal niet