Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

is er iemand die mij kan helpen

• anoniem

een goede vriend van mij heeft schizofrenie. ik weet alleen niet zo goed wat ik er mee aan moet als hij in mijn ogen vanalles zegt wat niet kan. moet ik er op ingaan, afkappen, negeren? ik weet het niet. hij gebruikt ook bijna zijn medicijnen niet omdat hij denkt dat hij er iemand anders van word. dan gebruikt hij liever drugs omdat hij vind dat hij daar zichzelf van word

kan iemand mij helpen. ik wil hem zo graag helpen alleen weet niet hoe

• Keighleigh mama van Nick

Wat erg voor je. Een schizofreen die z'n medicijnen al niet wil slikken en daarbij nog eens drugs gebruikt. Die kan je in feite niet helpen want hij moet zelf willen geholpen worden en dat wil hij dus blijkbaar niet. Ik ken het gevoel van raar zijn met medicatie wel heb er zelf soms nog steeds last van maar het is veel minder geworden nu ik het al een hele tijd slik.

• ruben

dat klinkt inderdaad niet best er opin gaan zou ik niet doen want dan zou hij achterdochtig kunnen worden en afknappen dan zou hij wel eens in een woede uitbarsting kunnen krijgen dus negeren lijkt mij het beste.maar ik zou toch proberen dat hij zijn medictie neemt anders gaat hij terug opgenomen moeten worden waarschijnlijk

groetjes ruben

• Antonia

zie www.bruno-groening.org

voor Gratis hulp!