Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

straatleven

• Pzeciessino

ik word er gek van, mijn rijbewijs is tijdelijk afgepakt en ik krijg allemaal stemmen die voor gasten van 16 zijn en dat is echt niet leuk. Ik ben 24 jaar en dat is een storende factor, mijn bmw m3 staat te wachten in de garage. En ik zweer het als iedereen je kent, al die stemmen, en ze zeggen die jongen is weer terug schizofreen en is helemaal misgelopen en zijn vader heeft hem een scootoe gegeven en ze kennen je???

De straat moet verenigd zijn niet gaan zitten borrelen in het verkeer over geroddel, de miscommunicatie moet afgelopen zijn gedaan met die klote relatie zeker voor een echte echte nazie maar ik denk dat ik echt echt schizofreen ben en jullie ALLEMAAL NIET. en maak me maar gek want dat ben ik al.

Ze leggen je echt plat al die stemmen, want iets zeggen is al te veel voor zoon kind.

Dat zijn mensen die er niks van snappen het zijn de gewone mensen die “sukkels” zijn. Ik ben pas echt een harde patient, de hardcore scene is stept in with ten years off true patients,,, laat ze niet los.

• Ruba

'k wou dat jij mijn psychiater wass, dat er ook eindelijk en mmmmmmijnodssier komt te staan dat het allemaal maar een fout was, dat ik zoals ik altijd al beweerde, geen schizofrenie heb.