Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sterkte & Bemoediging

• Sytse

Indien ik je kon dragen over diepe grachten van je gesukkel en je angsten heen dan droeg ik je uren en dagen lang.

Indien ik woorden kende om antwoord te geven op je duizend vragen over leven, over jezelf over liefhebben en gelukkig worden

dan praate ik met je uren en dagen lang.

Indien ik genezen kon wat omgaat in je hart aan onmacht, ontevredenheid en onverwerkt verdriet dan bleef ik naast je staan

uren en dagen lang.

Maar ik ben niet groter niet sterker dan jij en ik weet niet alles en ik kan niet zoveel ik ben maar een vriend op je weg

uren en dagen lang.

En ik kan alleen maar hopen dat je dit weet:

je hoeft nooit alleen te vechten of te huilen

als je een vriend hebt voor uren en dagen lang.

?

Sytse.

• Ruba

Wat mooi Systse

had tranen om jouw en Arny's verhaal

misschien is het de generatie, ik zou voor mezelf hebben gekozen, wens jou en Arny alle goeds en sprankelende lichtjes en kracht.

Ruba

• Arny

Inderdaad fijne bemoedigende woorden Sytse

en

Ruba, je schrijft: ik zou voor mezelf hebben gekozen. Inderdaad denk ik dat de tijd waarin de eerste rampen gebeurde een andere is dan de huidige.

En nu…..was er iemand, een instelling of wat dan ook maar, die de zorg van me over wilde nemen, graag!!!!! Maar als ik mijn man verlaat wordt hij in de korste keren een dakloze zwerver, bij alles heeft hij mijn steun nodig. En ja, hij blijft daarbij de vader van onze kinderen.

Voor mijn eigen gevoel heb ik geen keus en moet ik er voor ons beide het beste van maken. Dat lukt me veelal wel maar soms moet ik even “ventileren” snap je om dan weer te dragen en niet meer te klagen :-)

groet Arny

• Ruba

Sterke mensen

Sterkte wensen