Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sterkte & Bemoediging

• Sytse

Nooit de moed opgeven ook al is het (leven) soms zwaar

Durven om verder te leven met en voor elkaar

Nooit zomaar accepteren laat een uitdaging niet staan

Huilen, lachen, knokken leren om toch verder te gaan

Nooit? probeer het maar geef niet snel gewonnen

Iemand staat altijd ergens klaar bij elkaars levens bronnen.

?

Sytse®

• Arny

Nooit de moed opgeven ook al is het (leven) soms zwaar……pffff, ik ben er soms wel toe genijgd.

Durven om verder te leven met en voor elkaar……..“met” en “elkaar” geeft iets wederzijds weer. Zou dus zeggen: dessnoods voor de ander die niets terug te geven heeft.

Nooit zomaar accepteren laat een uitdaging niet staan………en toch, zonder acceptatie verdwijnt voor mij de uitdaging denk ik

Huilen, lachen, knokken leren om toch verder te gaan………huilen, heb ik heel lang niet gekunt, knokken wel ja!

Nooit? probeer het maar geef niet snel gewonnen……..nee, snel gewonnen geef ik me niet

Iemand staat altijd ergens klaar bij elkaars levens bronnen…….die Iemand is voor mij Iemand met een hoofdletter, maar daar heb ik wel veel vragen aan.

Een spontane reactie van mijn kant.

Arny

• Sytse

Vele mensen zullen met veel vragen zitten ‘t waarom waar we haast nooit een antwoord op krijgen wat jij met die hoofd letter bedoeld, die heb ik ook vele vragen gesteld. Ook heb ’m wel vervloekt als ik in dat diepe dal zat en geen uitkomst zag maar ben er zelf ook weer langzaam aan op wilskracht er uit gekoemen.

Het is en blijft wat ze wel noemen een kruis, maar dan een kruis van hart hout die je te dragen hebt:?

Sytse®

• Sytse

heb je m'n brief ontvangen?

wanadoo liet het even afweten

is nu weer in orde trouwens.

• Arny

Ja, antwoord is in de maak :-)