Al sinds mijn jonge kinderjaren heb ik last van dwanghandelingen. Als ik iets niet goed uitvoer zou ik op allerlei manieren zwaar gestraft worden. Dit heb ik sinds mijn 8e jaar. Toen ik in de pubertijd kwam had ik allerlei vreemde ervaringen. Ik hoorde mijn overleden opa steeds ademhalen als ik in bed lag. Ik dacht dat de radioberichten allemaal voor mij bestemd waren en ik dacht dat personen op posters aan de wand mij zagen. Ik ging me hierdoor raar gedragen. Voor mijn moeder heb ik het altijd verborgen weten te houden. Toen ik uit huis ging wist niemand dit. Ik heb jaren gedacht dat mijn stiefmoeder tegen mij was en dat ze me wilde vergtiftigen en dat denk ik nu nog vaak. Verder denk ik dat iedereen het op mij gemund heeft. Ik denk ook vaak dat ik bespioneerd wordt met of zonder camera. Ik vertrouw geen mensen. Vorig jaar zomer heb ik 2 maal een psychose gehad en ben onvrijwillig opgenomen geweest. Ik slik nu risperdal. De artsen zeggen dat het geen schitzofrenie is en zeggen dat het bij mijn borderline hoort. Ik ben daar echter niet zo zeker van. Volgens mij ben ik schitzofreen. Wie kan mij wat op weg helpen met dit verhaal? Ik wel graag opnieuw door een psychiater onderzocht worden om te kijken of ik dan inderdaad schitzofreen ben.Ik heb er in mijn dagelijks leven veel last van. Stemmen horen en dan die ene stem die me allerlei opdrachten laat doen. Ik word er zo moe van. Wie kan mij helpen?
Groetjes Gizmogup