Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voel me gevangen.

• beertje

Ik neem alleen m,n medicijnen in voor m, familie maar het liefst had ik m,n oude leventje weer opgepakt. Ik heb zo,n hekel aan die medicijnen, stijve spieren aan komen enz. Ik wordt er niet goed van. Sinds ik die psychose heb gehad lukt het me niet om me lekker te voelen. Voel me zo gevangen. Ik danste altijd als gogo danseres. Ze weten nog niet wat ik heb. Maar houdt het niet meer vol wil weer leven en niet zo beroert voelen. De dagen duren zolang met niks doen. Wat kan ik zeiken maar het leven na een psychose is niet leuk. Sorry moest het even kwijt.

• SHeila

Dat kan ik best begrijpen. Ik ben zwanger en verlaten door mijn vriend en ik tel de maanden nu uit dat ik moet bevallen en heb ook echt elke dag niks te doen.

Verveling en eenzaamheid kunnen “dodelijk ” zijn (niet letterlijk nemen aub)

Maar als je niet aan de medicijnen wil zitten waarom vind je daarvoor niet iets anders dan? Waarom zou je stoppen met gogodancing?

ALs ik jou was zou ik mezelf afvragen waar mijn verlangens en behoeftes in het leven liggen. Misschien dat je wel je draai kunt vinden in bv. yoga lessen of meditatie. Dan ben je heel erg bezig met je geest en lichaam en dat kan toch geen kwaad? zeker niet als je momenteel geestelijk wat uit balans bent.

Luister niet teveel naar andere mensen maar vraag gewoon jezelf af wat je nou precies wilt. Zet een doel op en verwezenlijk het. Niets is onmogelijk onthoud dat goed, wat mensen ook zeggen!

Wie weet nou beter waar je geest en lichaam behoefte aan hebben dan jijzelf?!!!!