Ik ga nu anoniem want iemand heeft me serieus gekwetst aan de hand van een mail waardoor ik een erge hyperventilatieaanval gekregen heb. Kon totaal niet meer bewegen en had pijn door verkramping. Ik verdenk iedereen nog erger want die persoon zei dat die niet de enige was die zo dacht over mij. Gelukkig nog snel kunnen bellen naar een vriendin. Wilde ziekenhuis bellen want het werd echt te erg.
Ben nu erg moe ook al ben ik misschien iets van 6 uur wakker en spieren zijn nog niet wat het moet zijn.
Ik stond op straat en wilde onder auto maar dan niet gedaan voor een reden. Ging eerst bellen naar mijn psyhiater maar durfde niet want die zou me dan zeker opnemen of iemand gestuurd hebben.
Ik denk alles. Aan de ene kan wil ik hulp en van dit alles af en aan de andere kant wil ik me volledig afsluiten van de wereld. Geen internet, geen telefoon meer, niemand….. Ik ben zo achterdochtig dat ik denk dat ze een spelletje spelen allemaal, me allemaal willen kwetsten. Me dingen willen aandoen. Ik kan zo echt niet meer. Ik slaap altijd maar, heb geen fut bijna om me te wassen en doe het beschamend weinig….
Moet dit echt mijn hele leven zo zijn, is er nog hoop op beterschap. Moet ik me gewoon maar laten volstoppen met medicijnen en nog dikker worden ,maar dat beter dan nu???
Kan iemand me wat helpen. Weet iemand goede adressen in Belgie voor opname's. Degenie die ik had waren allemaal niet goed.Weet iemand waar ze goede therapie geven.
Ik begin het toch te overwegen zo want ik wil een paar bepaalde ietsen niet verlaten.