Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Studenten zoeken iemand voor een interview

• Andy

Hoi !!!

Wij zijn drie studenten van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

In het kader van het vak klinische psychologie moeten wij een interview

afnemen bij een persoon bij wie schizofrenie is gediagnostizeerd.

Het interview zal gaan over hoe iemand met zijn ziekte omgaat.

Verder is het een oefening voor ons studenten, wat ook betekend dat inhoud en randvoorwaarde anoniem behandeld worden.

Als jij zin hebt om een beetje iets te vertellen over jouw leven met schizofrenie stuur dan alstublieft een e-mail naar galipoandreas@student.ru.nl

Groetjes

Andy

Ruud

Bob

• anneke

Hallo Andy

Wij wonen in zoetermeer dus ik denk dat de afstand te groot is.

Maar ik als moeder en mijn zoon kunnen je wel veel vertellen .

groetjes Anneke vd ree

• Andy

hi anneke.

heel leuk dat je zo snel gereageerd hebt en dat je het leuk vindt om mee te doen.

voor ons is de afstand geen probleem. (we hebben allemaal een OV, :) )

ik ga dit weekend met mijn twee collega's kijken wanneer we af kunnen spreken. wij moeten het interview (uitgewerkt) inleveren op 15. januari. ik laat je zo spoedig moeglijk weten welke dagen ons uitkomen zodat we jouw wat termijnen voor kunnen stellen.

alvast heeeel erg bedankt, echt heel leuk :)

groetjes ANDY

• anneke

Ik doe dit zonder medeweten van mijn zoon van 18 maaar ik weet zeker dat hij mee wil helpen ook hij zat op 2e jaar mbo en nu nog op terapeutische basis omdat hij deze ziekte kreeg.

Ik denk dat ik je erg kan helpen omdat ik de ziekte niet hebt maar wel er heel erg mee begaand mee bent.

En alle ellende met mijn zoon heb meegemaakt

Groetjes Anneke vd Ree